58.68
Książki
Dialog
Zarządzanie przedsiębiorstwem w regionie
Wydawnictwo:
Dialog
Oprawa: Miękka
Opis
W książce przedstawiono analizę ważniejszych problemów związanych z miejscem i rolą przedsiębiorstwa w regionie. Omówiono podstawowe uwarunkowania rozwoju regionalnego i znaczenie, jakie odgrywają w tym rozwoju funkcjonujące na terenie regionu przedsiębiorstwa. Podkreślono ścisłą zależność i wzajemne oddziaływanie władz lokalnych i lokalnej przedsiębiorczości.
Przedstawiono czynniki decydujące o przewadze konkurencyjnej i metody doskonalenia działalności współczesnego przedsiebiorstwa działającego w regionie. Opisano także proces kształtowania się społeczeństwa informacyjnego, znaczenie wiedzy i aktywów intelektualnych przedsiebiorstwa oraz rolę władz lokalnych w kształtowaniu infrastruktury, w szczególności w zakresie komunikacji i informatyki, oraz rolę i znaczenie innowacji.
Autorzy poszczególnych części reprezentują różne ośrodki akademickie: wydziały zarządzania Politechniki Białostockiej, Politechniki Gliwickiej i Politechniki Lubelskiej oraz PWSBiA w Warszawie.
Książka jest przeznaczona głównie dla pracowników władz samorządowych oraz dla kierowniczej kadry przedsiębiorstw produkcyjnych, ale będzie także przydatna jako literatura uzupełniająca dla studentów kierunków zarządzania i marketingu wyższych uczelni.
Przedstawiono czynniki decydujące o przewadze konkurencyjnej i metody doskonalenia działalności współczesnego przedsiebiorstwa działającego w regionie. Opisano także proces kształtowania się społeczeństwa informacyjnego, znaczenie wiedzy i aktywów intelektualnych przedsiebiorstwa oraz rolę władz lokalnych w kształtowaniu infrastruktury, w szczególności w zakresie komunikacji i informatyki, oraz rolę i znaczenie innowacji.
Autorzy poszczególnych części reprezentują różne ośrodki akademickie: wydziały zarządzania Politechniki Białostockiej, Politechniki Gliwickiej i Politechniki Lubelskiej oraz PWSBiA w Warszawie.
Książka jest przeznaczona głównie dla pracowników władz samorządowych oraz dla kierowniczej kadry przedsiębiorstw produkcyjnych, ale będzie także przydatna jako literatura uzupełniająca dla studentów kierunków zarządzania i marketingu wyższych uczelni.
Książki z opcji dodruk na życzenie są ujednolicone pod względem wykonania:
- okładka kolorowa wydrukowana na kartonie 250 g/m,
- środek czarno-biały, drukowany na papierze offsetowym 80 g/m,
- oprawa miękka klejona.
Szczegóły
Rok wydania
2003
Oprawa
Miękka
Ilość stron
292
Format
165 x 235 mm
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788388938467
Dodałeś produkt do koszyka
Zarządzanie przedsiębiorstwem w regionie
58,68 zł
Recenzje