55
Książki
CeDeWu
Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
Opis
Tematyka jakości w ostatnim czasie jest dość często podejmowana w publikacjach dostępnych na naszym rynku wydawniczym, ale jednak stosunkowo niewiele jest opracowań branżowych, ukazujących rolę i miejsce jakości w zarządzaniu konkretnymi instytucjami, zwłaszcza służby zdrowia. Książka napisana pod kierunkiem profesora Krzysztofa Opolskiego w szczególny sposób porusza tę problematykę. Istotnym jest fakt, iż autorzy są dalecy od ingerowania w sztukę lekarską, od oceny fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest ukazanie, jak poprawa jakości, w tak ważnej dziedzinie jaką jest opieka zdrowotna, gdzie najważniejsze jest zdrowie i życie człowieka, może wpływać na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta, a jednocześnie także ułatwiać i wspomagać pracę pracowników służby zdrowia. Sposób ujęcia problemu, jak i sama jego analiza czynią niniejszą publikację wartą polecenia nie tylko kadrze zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, ale również lekarzom, personelowi medycznemu oraz wszystkim innym osobom, które mają wpływ na działalność służby zdrowia, aby jak najdokładniej uzmysłowić wszystkim, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą. Nawiązując do mojej specjalności zawodowej ?,, jakość oznacza lepiej ?,,słyszeć?,, potrzeby pacjentów, lepiej ?,,słyszeć?,, potrzeby pracowników, jak i lepiej ?,,wsłuchiwać się?,, w potrzeby rynku. Prof. dr hab. n. med. Henryk Skarżyski
Szczegóły
Tytuł
Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych
Autor
Opolski Krzysztof
, Dykowska Bożena
, Możdżonek Monika
Wydawnictwo
Wydanie
3
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka
Ilość stron
244
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375563948
Rodzaj
Książka
EAN
9788375563948
Kraj produkcji
PL
Producent
CeDeWu Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych
55,00 zł
Recenzje