loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
53 Książki CeDeWu

Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych
Teoria i praktyka

Opolski Krzysztof

,

Dykowska Grazyna

,

Możdżonek Monika

Wydawnictwo: CeDeWu
Oprawa: Miękka
53,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Tematyka jakości w ostatnim czasie jest dość często podejmowana w publikacjach dostępnych na naszym rynku wydawniczym, ale jednak stosunkowo niewiele jest opracowań branżowych, ukazujących rolę i miejsce jakości w zarządzaniu konkretnymi instytucjami, zwłaszcza służby zdrowia. Książka napisana pod kierunkiem profesora Krzysztofa Opolskiego w szczególny sposób porusza tę problematykę. Istotnym jest fakt, iż autorzy są dalecy od ingerowania w sztukę lekarską, od oceny fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest ukazanie, jak poprawa jakości, w tak ważnej dziedzinie jaką jest opieka zdrowotna, gdzie najważniejsze jest zdrowie i życie człowieka, może wpływać na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta, a jednocześnie także ułatwiać i wspomagać pracę pracowników służby zdrowia. Sposób ujęcia problemu, jak i sama jego analiza czynią niniejszą publikację wartą polecenia nie tylko kadrze zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, ale również lekarzom, personelowi medycznemu oraz wszystkim innym osobom, które mają wpływ na działalność służby zdrowia, aby jak najdokładniej uzmysłowić wszystkim, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą. Nawiązując do mojej specjalności zawodowej ,, jakość oznacza lepiej ,,słyszeć,, potrzeby pacjentów, lepiej ,,słyszeć,, potrzeby pracowników, jak i lepiej ,,wsłuchiwać się,, w potrzeby rynku. Prof. dr hab. n. med. Henryk Skarżyski

Szczegóły

Tytuł
Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych
Podtytuł
Teoria i praktyka
Autor
Opolski Krzysztof , Dykowska Grazyna , Możdżonek Monika
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka
Ilość stron
244
Format
16.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788375561425
Rodzaj
Książka
EAN
9788375561425
Kraj produkcji
PL
Producent
CeDeWu Sp. z o.o.
ul. Żurawia 47/49
00-680 Warszawa
PL
22 374 90 20
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
53,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych - Opolski Krzysztof, Dykowska Grazyna, Możdżonek Monika
Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych
Opolski Krzysztof, Dykowska Grazyna, Możdżonek Monika
53,00 zł
Przejdź do koszyka
53,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO