loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
46 Książki CeDeWu

Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej

Smid Wacław<br />

Wydawnictwo: CeDeWu
Oprawa: Miękka
46,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Co w życiu każdego człowieka może stanowić najwiekszą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspo- koić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia -Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komunikatów reklamowych. Reklama w takim rozumie- niu przenosi człowieka ze świata wartości do świata dóbr. Dzieki niej staje sie konsumentem w świecie dóbr.W książce Autor pokazuje, w jaki sposób reklama kieruje uwage konsu- menta na określone produkty i zachęca do zakupu. Odchodzi on jednak od klasycznych metod posługiwania sie apelem reklamy. Przedstawia zupełnie nową metodologie konstruowania reklamy-Nowej Reklamy. Omawia konkretne etapy i fazy budowania takiej reklamy, opierającej się na innej narracji, na tym, co nazywamy stereotypem, archetypem, fobią, a nawet korzystającej z tzw. obsesji, konstruującej swoistą baze danych. Wszystkie potrzebne dane (zasady, definicje, postulaty itp.) zgromadzono w aneksach, by sam tok rozumowania przedstawić w możliwie jasny i przekonujący sposób.Publikacja jest propozycją nowego podejścia do starego problemu: jak zaprojektować przekaz reklamowy, by był oparty na takich elementach, które stanowią istote życia każdego człowieka. Zarządzanie reklamą to zarządzanie wiedzą. Najlepiej, jeśli tą wiedzą zarządzają zespoły projektujące reklamowe przekazy, czyli -tak naprawde -organizacje uczące się. Do nich należy przyszłość reklamy.

Szczegóły

Tytuł
Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej
Autor
Smid Wacław<br />
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
284
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788375560930
Rodzaj
Książka
EAN
9788375560930
Data premiery
2008-10-23
Kraj produkcji
PL
Producent
CeDeWu Sp. z o.o.
ul. Żurawia 47/49
00-680 Warszawa
PL
22 374 90 20
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
46,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej - Smid Wacław<br />
Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej
Smid Wacław<br />
46,00 zł
Przejdź do koszyka
46,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO