33.8
Książki
Difin
Zarządzanie relacjami w usługach
Wydawnictwo:
Difin
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Opis
Możemy uznać, że po kilkunastu latach transformacji systemowej, również wiedza dotycząca marketingu usług relacyjny marketing usług) została ugruntowana. Zatem powinno się pojawiać zapotrzebowanie na książki "następnej" generacji, a więc takie, które zawierałyby coś więcej niż prezencję ogólnej koncepcji, uzupełnionej omówieniem instrumentarium marketingowego i skutecznych metod jego zastosowania. Tym samym można tę książkę traktować jako wprowadzenie w problematykę zarządzania już w nowej "gospodarce sieci" (the network economy).
Czytelnikami tego opracowania powinni być nie tylko studenci wydziałów zarządzania i marketingu uczelni ekonomicznych, ale także praktycy, zwłaszcza słuchacze studiów podyplomowych tematycznie zorientowanych na usługi.
Czytelnikami tego opracowania powinni być nie tylko studenci wydziałów zarządzania i marketingu uczelni ekonomicznych, ale także praktycy, zwłaszcza słuchacze studiów podyplomowych tematycznie zorientowanych na usługi.
Szczegóły
Tytuł
Zarządzanie relacjami w usługach
Wydawnictwo
Rok wydania
2006
Oprawa
Kartonowa Foliowana
Ilość stron
228
Format
15.5x23.0cm
Języki
polski
ISBN
8372516022
Rodzaj
Książka
EAN
9788372516022
Kraj produkcji
PL
Producent
Difin sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Zarządzanie relacjami w usługach
33,80 zł
Recenzje