39
Książki
Difin
Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) a postępowanie nabywców na rynku usług
Wydawnictwo:
Difin
Oprawa: Miękka
Opis
W publikacji przedstawiono procedury zarządzania relacjami organizacji z klientem w perspektywie tworzenia wartości przedsiębiorstwa i jego strategii rozwojowej. Autorka dokonuje analizy procesu zarządzania relacjami oraz proponuje konstrukcję wzorcowego modelu. Wskazuje na uwarunkowania relacji z klientem, uzależnionych m.in. od wzorów i stylów zachowań nabywców. Istotne w pracy są aspekty dydaktyczne, związane z przekazem wiedzy na temat koncepcji CRM, dzięki którym problematyka ta może być lepiej zrozumiana. Zagadnienie zarządzania relacjami z klientem ma duże znaczenie zarówno teoretyczne, jak i praktyczne zwłaszcza dla efektywnego i konkurencyjnego rozwoju polskich przedsiębiorstw w sektorach o charakterze usługowym. Podjęty przez autorkę dyskurs prowadzi do kreowania nowych form współpracy przedsiębiorstw usługowych z klientami poprzez kształtowanie modelu nowego lojalnego konsumenta usług.
Szczegóły
Tytuł
Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) a postępowanie nabywców na rynku usług
Autor
Wereda Wioletta
Wydawnictwo
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka
Ilość stron
216
Format
15.8x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788376410173
Rodzaj
Książka
EAN
9788376410173
Data premiery
2009-03-03
Kraj produkcji
PL
Producent
Difin sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) a postępowanie nabywców na rynku usług
39,00 zł
Recenzje