52.54
Książki
Nieoczywiste
Zarządzanie silną marką
Wydawnictwo:
Nieoczywiste
Oprawa: Miękka
52,54 zł
Cena rekomendowana: 69,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji - nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkół wyższych - wciąż rośnie. Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki, ukierunkowanej na tworzenie i utrzymywanie jej kapitału, siły i wartości. Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki.
Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia:
- definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji,
- elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych,
- prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne,
- narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki,
- proces kształtowania programu Iojalnościowego marki, rodzaje funkcjonujących programów,
- semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki,
- najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.
Książka została napisana przez wykładowców Podyplomowego Studium Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej SGH w Warszawie. Jest przydatnym źródłem wiedzy dla kadry zarządzającej wszelkiego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.
Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia:
- definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji,
- elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych,
- prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne,
- narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki,
- proces kształtowania programu Iojalnościowego marki, rodzaje funkcjonujących programów,
- semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki,
- najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.
Książka została napisana przez wykładowców Podyplomowego Studium Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej SGH w Warszawie. Jest przydatnym źródłem wiedzy dla kadry zarządzającej wszelkiego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.
Szczegóły
Tytuł
Zarządzanie silną marką
Wydawnictwo
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
444
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788363391799
Redakcja
Witek-Hajduk Marzanna K.
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788363391799
Dodałeś produkt do koszyka
Zarządzanie silną marką
52,54 zł
Recenzje