76.06
Książki
Nieoczywiste
Zarządzanie silną marką
Wydawnictwo:
Nieoczywiste
Oprawa: Miękka
76,06 zł
Cena rekomendowana: 79,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji – nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkół wyższych – wciąż rośnie. Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki, ukierunkowanej na tworzenie i utrzymywanie jej kapitału, siły i wartości.Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia:- definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji,- elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych,- prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne,- narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki,- proces kształtowania programu Iojalnościowego marki, rodzaje funkcjonujących programów,- semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki,- najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.Książka została napisana przez wykładowców Podyplomowego Studium Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej SGH w Warszawie. Jest przydatnym źródłem wiedzy dla kadry zarządzającej wszelkiego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.
Szczegóły
Tytuł
Zarządzanie silną marką
Autor
Wydawnictwo
Temat
Wydanie
2
Rok wydania
2023
Oprawa
Miękka
Ilość stron
444
Języki
polski
ISBN
9788366402911
Rodzaj
Książka
EAN
9788366402911
Dodałeś produkt do koszyka
Zarządzanie silną marką
76,06 zł
Recenzje