77.16
                                            Książki
                                            Nieoczywiste
                                        
                                        Zarządzanie silną marką
                                                                                                            Wydawnictwo:
                                                                                                        
                                                                                                                                                                                                                                            
                                                            Nieoczywiste
                                                        
                                                                                                                                                                                                                                                                                            
                                                
                                                                                                                                                    Oprawa: Miękka
                                                                                            
                                                    77,16 zł                                                
                                                                                            
                                                        Cena rekomendowana: 79,00 zł                                                        
                                                             
                                                            
                                                    
                                                                                                                                        
                                            
                                            
                                            
                                            
                                            
                                                                                            Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
                                                        
                                                    Produkt chwilowo niedostępny                                                
                                                                                                                                                            
                                                            Powiadom o dostępności
                                                        
                                                                                                                                                                                                                                        
                                                                                    Opis
                                Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji – nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkół wyższych – wciąż rośnie. Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki, ukierunkowanej na tworzenie i utrzymywanie jej kapitału, siły i wartości.Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia:- definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji,- elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych,- prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne,- narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki,- proces kształtowania programu Iojalnościowego marki, rodzaje funkcjonujących programów,- semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki,- najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.Książka została napisana przez wykładowców Podyplomowego Studium Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej SGH w Warszawie. Jest przydatnym źródłem wiedzy dla kadry zarządzającej wszelkiego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.
                            
                        Szczegóły
Tytuł
                                        Zarządzanie silną marką
                                    
                                                                                                            Autor                                                                                                    
                                                
                                                                                                                                                                        Marzanna K. Witek-Hajduk
                                                                                                                                                                                                                    
                                            
                                                                                                                                                                        Wydawnictwo                                                                                                                                                            
                                                
                                            
                                                                                                            Temat                                                                                                    
                                                
                                            Wydanie
                                            2
                                        Rok wydania
                                            2023
                                        Oprawa
                                            Miękka
                                        Ilość stron
                                            444
                                        Języki
                                            polski
                                        ISBN
                                            9788366402911
                                        Rodzaj
                                            Książka
                                        EAN
                                            9788366402911
                                        Kraj produkcji
                                            PL
                                        Producent
                                            
                                                Doradztwo Wydawnicze GAB Grzegorz Boguta
                                                
                                                     
                                                    
                                                
                                            
                                        Dodałeś produkt do koszyka
         
                        
                        
                            Zarządzanie silną marką
                        
                    
                                            
                    
                    
                    77,16 zł
                                                     
                                                     
                 
                 
                 
             
                 
                 
                 
                 
            
Recenzje