40.3
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Opis
W publikacji przedstawiono:
- koncepcję zarządzania strategicznego,
- typologię strategii zarządzania,
- kierunki wykorzystywania analizy preferencji w zarządzaniu strategicznym,
- analizę strategiczną,
- planowanie strategiczne,
- implementację strategii i kontrolę strategiczną.
Oprócz podstaw teoretycznych i metodologicznych praca zawiera empiryczne prezentacje rozwiązań organizacyjnych, analiz, planów i programów sporządzanych w praktyce gospodarczej.
Książka jest przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych uczelni ekonomicznych i szkół biznesu oraz dla menedżerów praktyków.
- koncepcję zarządzania strategicznego,
- typologię strategii zarządzania,
- kierunki wykorzystywania analizy preferencji w zarządzaniu strategicznym,
- analizę strategiczną,
- planowanie strategiczne,
- implementację strategii i kontrolę strategiczną.
Oprócz podstaw teoretycznych i metodologicznych praca zawiera empiryczne prezentacje rozwiązań organizacyjnych, analiz, planów i programów sporządzanych w praktyce gospodarczej.
Książka jest przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych uczelni ekonomicznych i szkół biznesu oraz dla menedżerów praktyków.
Kraj produkcji: PL
Szczegóły
Tytuł
Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2005
Oprawa
Miękka
Ilość stron
378
Format
17x24cm
Języki
polski
ISBN
8301143916
Rodzaj
Książka
EAN
978830114391601
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy
40,30 zł
Recenzje