69.9
Książki
GWP
Zarządzanie usługami
Strategia i przywództwo w biznesie
Wydawnictwo:
GWP
Oprawa: Miękka
Opis
W świecie przemysłu i biznesu wdrażanie nowych idei i pomysłów stanowi wyjątkowe wyzwanie. Wytworzenie produktu niematerialnego oraz świadczenie usług nie jest łatwym zadaniem. W swojej książce R. Normann w kompleksowy sposób omawia ważne kwestie związane z zarządzaniem organizacjami z sektora usług oraz użytku publicznego. Autor zwraca uwagę na potrzebę stosowania sprawnego systemu zarządzania usługami, ilustruje i analizuje strategie rozwoju firmy i charakter innowacji ale przede wszystkim podkreśla specjalną rolę dobrego przywództwa. Podkreśla fakt iż w dzisiejszych czasach główną wagę powinno przywiązywać się do procesu dotarcia do klienta, stworzenia sobie grupy odbiorców, nie zaś skupianiu się na samym tylko promowaniu produktu. Pisze o roli technologii informacyjnych w usługach, a także roli usług w społeczeństwie, wyróżnia unikalne cechy usług oraz warunki konieczne do osiągnięcia sukcesu w zarządzaniu organizacją usługową. Przetłumaczony na osiem języków podręcznik jest cennym źródłem praktycznych informacji dla menedżerów i naukowców związanych z sektorem usług pobudza do analizy i działania w konkretnych sytuacjach.
Szczegóły
Tytuł
Zarządzanie usługami
Podtytuł
Strategia i przywództwo w biznesie
Autor
Normann Richard
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
248
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788374893558
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Pikiel Sylwia
Tytuł oryginału
Service Management: Strategy and Leadership in the Service Business
Rodzaj
Książka
EAN
9788374893558
Kraj produkcji
PL
Producent
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne Elżbieta Zubrzycka
Dodałeś produkt do koszyka

Zarządzanie usługami
69,90 zł
Recenzje