57.61
Książki
Difin
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym
Metody, procedury, reagowanie
Wydawnictwo:
Difin
Oprawa: Miękka
Opis
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych poprzez rozwiązywanie problemów, aż po działania konieczne do podjęcia już po wygaśnięciu kryzysu. Autor opisuje wiele case study, biorąc na warsztat sytuacje, z którymi musiały się zmierzyć takie firmy, jak: Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Green Caffe Nero czy Drutex. Materiał wieńczy bardzo dokładna, wielowątkowa i obszerna analiza kryzysu Szlachetnej Paczki.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Difin sp. z o.o.
ul. Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa (Polska)
tel: 228514561
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym
Podtytuł
Metody, procedury, reagowanie
Autor
Wydawnictwo
Temat
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
204
Format
16.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788380859555
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380859555
Data premiery
2019-11-07
Dodałeś produkt do koszyka
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym
57,61 zł
Recenzje