loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
39.97 Książki Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury
Działania współczesnego teatru i filharmonii

Wioletta Krawiec

Oprawa: miękka

Opis

Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny. Dotyczy koncepcji zarządzania wartością dla klienta, która została ukazana przez pryzmat marketingu doświadczeń w działaniach instytucji kultury w Polsce. Książka zawiera diagnozę etapów teoretycznego modelu zarządzania wartością i doświadczeniem klienta na podstawie badań funkcjonowania teatrów i filharmonii w Polsce, analizę porównawczą zestawiającą wartości proponowane przez teatry i filharmonie z oczekiwaniami uczestników kultury, a także omówienie wpływu nurtu marketingu doświadczeń na działania teatrów i filharmonii oraz ich odbiór przez uczestników kultury.

Publikacja jest adresowana przede wszystkim do menedżerów i animatorów kultury oraz pracowników instytucji kultury. Poruszone w niej zagadnienia mogą być też przydatne dla studentów i osób zainteresowanych zarządzaniem wartością dla klienta oraz marketingiem doświadczeń. Monografia stanowi uzupełnienie wiedzy z zakresu marketingu usług, marketingu organizacji non profit czy zarządzania marketingowego w instytucjach kultury.

To bez wątpienia interesujące opracowanie, skłaniające do dyskusji. Być może pozwoli również na poprawę potocznego, niestety nie zawsze pozytywnego, wizerunku marketingu. Dzięki Autorce możemy zobaczyć jego „szlachetniejszą twarz”.

- Prof. dr hab. Jacek Otto

Szczegóły

Tytuł
Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury
Podtytuł
Działania współczesnego teatru i filharmonii
Autor
Wioletta Krawiec
Wydanie
1
Rok wydania
2020
Oprawa
miękka
Ilość stron
192
Języki
polski
ISBN
9788382201208
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788382201208

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
Dodałeś produkt do koszyka
Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury - Wioletta Krawiec
Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury
Wioletta Krawiec
39,97 zł
Przejdź do koszyka
39,97 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO