80.31
Książki
Poltext
Zarządzanie wartością klienta Pomiar i strategie
Wydawnictwo:
Poltext
Oprawa: Twarda
Opis
Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy:
podejścia do pomiaru wartości klienta,
zarządzania wiedzą o kliencie,
tworzenia wartości dla klienta,
społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta,
budowy wartości klienta w marketingu relacji.
podejścia do pomiaru wartości klienta,
zarządzania wiedzą o kliencie,
tworzenia wartości dla klienta,
społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta,
budowy wartości klienta w marketingu relacji.
Szczegóły
Tytuł
Zarządzanie wartością klienta Pomiar i strategie
Wydawnictwo
Rok wydania
2010
Oprawa
Twarda
Ilość stron
568
Format
16.8x24.4cm
Języki
polski
ISBN
9788375610581
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375610581
Dodałeś produkt do koszyka
Zarządzanie wartością klienta Pomiar i strategie
80,31 zł
Recenzje