49.35
Książki
Onepress
Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach
Wydawnictwo:
Onepress
Oprawa: Twarda
Opis
Czym tradycyjny dział kadr różni się od współczesnego działu HR?
Dział HR nie izoluje się od reszty organizacji, ale pomaga jej we wszystkim, co wiąże się z zarządzaniem pracą ludzi. Podsuwa rekrutów tak dobrych, że kierownicy w całej firmie pytają: "Skąd oni ich biorą?". Regularnie mierzy efektywność i wydajność pracowników. Proponuje lepsze zasady premiowania. Informuje kierowników liniowych o tym, że ich podwładni są przeciążeni. Projektuje szkolenia szyte na miarę. I pomaga pracownikom odkrywać ich mocne i słabe strony. Oto korzyści, jakie daje organizacji kompetencyjny model zarządzania kadrami i oparty na nim dział HR.
Niezależnie od tego, czy jesteś w dziale kadr kierownikiem czy specjalistą, poznaj metody i techniki HR stosowane w organizacjach na całym świecie, wsparte wnioskami teoretyków i potwierdzone wynikami sondaży przeprowadzonych w USA:
- znajdowanie i wspieranie pracowników godnych naśladowania,
- określanie wymiernych rezultatów, jakie daje firmie sprawny dział HR,
- metoda oceny kompetencji dla danego stanowiska (JCAM)
- metoda menu kompetencji,
- określanie kompetencji drogą wywiadu zogniskowanego,
- przygotowanie ścieżki kariery w organizacji.
Dział HR nie izoluje się od reszty organizacji, ale pomaga jej we wszystkim, co wiąże się z zarządzaniem pracą ludzi. Podsuwa rekrutów tak dobrych, że kierownicy w całej firmie pytają: "Skąd oni ich biorą?". Regularnie mierzy efektywność i wydajność pracowników. Proponuje lepsze zasady premiowania. Informuje kierowników liniowych o tym, że ich podwładni są przeciążeni. Projektuje szkolenia szyte na miarę. I pomaga pracownikom odkrywać ich mocne i słabe strony. Oto korzyści, jakie daje organizacji kompetencyjny model zarządzania kadrami i oparty na nim dział HR.
Niezależnie od tego, czy jesteś w dziale kadr kierownikiem czy specjalistą, poznaj metody i techniki HR stosowane w organizacjach na całym świecie, wsparte wnioskami teoretyków i potwierdzone wynikami sondaży przeprowadzonych w USA:
- znajdowanie i wspieranie pracowników godnych naśladowania,
- określanie wymiernych rezultatów, jakie daje firmie sprawny dział HR,
- metoda oceny kompetencji dla danego stanowiska (JCAM)
- metoda menu kompetencji,
- określanie kompetencji drogą wywiadu zogniskowanego,
- przygotowanie ścieżki kariery w organizacji.
Szczegóły
Tytuł
Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach
Autor
Rothwell William J.
, Dubois David D.
Wydawnictwo
Rok wydania
2008
Oprawa
Twarda
Ilość stron
352
Format
16.6x24.5cm
Języki
polski
ISBN
9788324604432
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Witkowska Magda
Tytuł oryginału
Competency-Based Human Resource Management
Rodzaj
Książka
EAN
9788324604432
Kraj produkcji
PL
Producent
Helion SA
Dodałeś produkt do koszyka

Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach
49,35 zł
Recenzje