39.9
Książki
MT Biznes
Zasada OZ
Uzyskiwanie rezultatów poprzez indywidualną i organizacyjną odpowiedzialność
Opis
WYMIERNE REZULTATY POPRZEZ INDYWIDUALNĄ i ORGANIZACYJNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Zasada Oz to przełomowe dzieło, które ilustruje znaczenie zwiększonej odpowiedzialności w osiąganiu lepszych rezultatów biznesowych. Będąc nieustannym bestsellerem już od pierwszego wydania w 1994 r., Zasada Oz pomogła setkom tysięcy ludzi skorzystać z jednej z najbardziej wpływowych idei biznesowych ostatnich lat.
Zasada Oz zmieniła los setek firm, co dowodzi, iż się sprawdza. Ludzie chcą być odpowiedzialni za swój los poprawiać wydajność i osiągać rezultaty. To właśnie dlatego odpowiedzialność stała się zasadniczą wartością dla tysięcy organizacji na całym świecie.
Teraz, w tym nowym, poprawionym i rozszerzonym wydaniu, znajdziemy nowe historie sukcesów oraz wnioski wypływające z dwudziestu lat doświadczeń. Dzięki temu Zasada Oz staje się jeszcze lepszym narzędziem dla każdego, kto ma za zadanie osiągnąć rezultaty. Tę książkę trzeba mieć, trzeba ją przeczytać a opisane tu idee trzeba zastosować w praktyce.
Żadna firma nie może pozwolić sobie na brak odpowiedzialności!
Zasada Oz opisuje to, co wszyscy podejrzewaliśmy że to nie tylko Ameryka przeżywa kryzys, ale kryzys przeżywa także amerykański charakter. Dobra wiadomość jest taka, że Connors, Smith i Hickman opisują także żółtą brukowaną drogę którą wszyscy musimy podążyć, aby odzyskać te cechy, które są wymagane do osiągnięcia sukcesu.
Stephen R. Covey, autor książki 7 nawyków skutecznego działania oraz Zasady skutecznego przywództwa
W książce Zasada Oz idee, które pojąć może każdy pracownik odpowiedzialność, zaangażowanie pracowników, kontynuowanie wysiłków i wydajna realizacja. Zastosowanie wszystkich tych idei może przełożyć się bezpośrednio na zyski firmy. Polecam tę książkę każdemu, na każdym poziomie organizacji, kto szuka tego następnego kroku na drodze ku budowie doskonałych zespołów i osiągnięciu rezultatów.
David Schlotterbeck, prezes i dyrektor naczelny ALARIS Medical Systems
ROGER CONNORS oraz TOM SMITH są współzałożycielami firmy Partners In Leadership, Inc., znanej na całym świecie z prowadzenia szkoleń na temat odpowiedzialności. Mając ponad siedmiuset klientów w pięćdziesięciu sześciu krajach, każdego roku szkolą dziesiątki tysięcy osób, przekazując im wiedzę na temat sprawdzonych koncepcji odpowiedzialności zawartych w Zasadzie Oz.
CRAIG HICKMAN jest współautorem międzynarodowych bestsellerów: Creating Excellence oraz Mind of a Manager, Soul of a Leader i wielu innych książek biznesowych.
Zasada Oz to przełomowe dzieło, które ilustruje znaczenie zwiększonej odpowiedzialności w osiąganiu lepszych rezultatów biznesowych. Będąc nieustannym bestsellerem już od pierwszego wydania w 1994 r., Zasada Oz pomogła setkom tysięcy ludzi skorzystać z jednej z najbardziej wpływowych idei biznesowych ostatnich lat.
Zasada Oz zmieniła los setek firm, co dowodzi, iż się sprawdza. Ludzie chcą być odpowiedzialni za swój los poprawiać wydajność i osiągać rezultaty. To właśnie dlatego odpowiedzialność stała się zasadniczą wartością dla tysięcy organizacji na całym świecie.
Teraz, w tym nowym, poprawionym i rozszerzonym wydaniu, znajdziemy nowe historie sukcesów oraz wnioski wypływające z dwudziestu lat doświadczeń. Dzięki temu Zasada Oz staje się jeszcze lepszym narzędziem dla każdego, kto ma za zadanie osiągnąć rezultaty. Tę książkę trzeba mieć, trzeba ją przeczytać a opisane tu idee trzeba zastosować w praktyce.
Żadna firma nie może pozwolić sobie na brak odpowiedzialności!
Zasada Oz opisuje to, co wszyscy podejrzewaliśmy że to nie tylko Ameryka przeżywa kryzys, ale kryzys przeżywa także amerykański charakter. Dobra wiadomość jest taka, że Connors, Smith i Hickman opisują także żółtą brukowaną drogę którą wszyscy musimy podążyć, aby odzyskać te cechy, które są wymagane do osiągnięcia sukcesu.
Stephen R. Covey, autor książki 7 nawyków skutecznego działania oraz Zasady skutecznego przywództwa
W książce Zasada Oz idee, które pojąć może każdy pracownik odpowiedzialność, zaangażowanie pracowników, kontynuowanie wysiłków i wydajna realizacja. Zastosowanie wszystkich tych idei może przełożyć się bezpośrednio na zyski firmy. Polecam tę książkę każdemu, na każdym poziomie organizacji, kto szuka tego następnego kroku na drodze ku budowie doskonałych zespołów i osiągnięciu rezultatów.
David Schlotterbeck, prezes i dyrektor naczelny ALARIS Medical Systems
ROGER CONNORS oraz TOM SMITH są współzałożycielami firmy Partners In Leadership, Inc., znanej na całym świecie z prowadzenia szkoleń na temat odpowiedzialności. Mając ponad siedmiuset klientów w pięćdziesięciu sześciu krajach, każdego roku szkolą dziesiątki tysięcy osób, przekazując im wiedzę na temat sprawdzonych koncepcji odpowiedzialności zawartych w Zasadzie Oz.
CRAIG HICKMAN jest współautorem międzynarodowych bestsellerów: Creating Excellence oraz Mind of a Manager, Soul of a Leader i wielu innych książek biznesowych.
Szczegóły
Tytuł
Zasada OZ
Podtytuł
Uzyskiwanie rezultatów poprzez indywidualną i organizacyjną odpowiedzialność
Autor
Connors Roger
, Smith Tom
, Hickman Craig
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
292
Format
15.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788377463345
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Kowalczyk Marcin
Tytuł oryginału
The Oz Principle: Getting Results through Individual and Organizational Accountability
Rodzaj
Książka
EAN
9788377463345
Data premiery
2012-09-19
Kraj produkcji
PL
Producent
MT Biznes Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Zasada OZ
39,90 zł
Recenzje