94.3
Książki
MT Biznes
Zdrowy rozsądek w marketingu bezpośrednim i interaktywnym
Wydawnictwo:
MT Biznes
Oprawa: Miękka
Opis
Zdrowy rozsądek w marketingu bezpośrednim i interaktywnym to ?autorytatywny podręcznik? marketingu bezpośredniego, zawierający najnowsze informacje na temat zdecydowanie najistotniejszego dziś medium, czyli Internetu, który rozwija się w szybszym tempie niż wszystkie pozostałe media bezpośrednie.
Ta książka jest bestsellerem nie bez powodu. Przeprowadza czytelnika krok po kroku przez zawiłości marketingu bezpośredniego, a przy tym czyta się ją niemal jak powieść dzięki przystępnemu językowi oraz niestosowaniu żargonu. Nie ogranicza się jedynie do mówienia tego, co robić, a czego unikać ? wspiera się licznymi przykładami z całego świata.
Wśród wielu tematów znajdziemy tu:
? definicję marketingu bezpośredniego i jego miejsce w marketingu
? wskazówki na temat Internetu ? idealnego medium bezpośredniego
? rady jak zdobyć i zatrzymać klientów
? informacje na temat wyjątkowych korzyści płynących z testowania i pomiarów
? informacje o tym, co się sprzedaje, a co nie ? i wyjaśnienie, dlaczego tak się dzieje
? wskazówki dotyczące wyznaczania i osiągania celów oraz oceniania ich rezultatów
? rozważania na temat znaczenia i skutecznego stosowania marketingu interaktywnego
Bez względu na to, czy jesteś studentem, przedsiębiorcą czy menedżerem; planujesz, nadzorujesz, realizujesz czy oceniasz kampanie reklamowe; sprzedajesz klientom indywidualnym czy firmom; jak proste czy jak skomplikowane są twoje usługi lub produkty, znajdziesz w tej książce prawdziwą kopalnię praktycznych pomysłów. Wszystkie są łatwe do zrozumienia, większość łatwa do wykonania ? i wszystkie oparte są na praktyce, a nie teorii.
Polskie wydanie jest tym cenniejsze, że zostało poprzedzone obszernym wstępem napisanym wyłącznie przez najlepszych rodzimych praktyków. Najbardziej istotne obszary w polskim marketingu zintegrowanym ocenili: Leszek Konkel ? obecny prezes SMB, pełniący równolegle funkcję prezesa Acxiom Polska, Bartłomiej Gola, który przez 4 lata pełnił funkcję prezesa SMB (równolegle ze współzarządzaniem agencją Tequila Polska) Jacek Barankiewicz ? prezes Axel Springer Kontakt (członek zarządu SMB) Katarzyna Domańska ? menedżer Egmont Polska (członek zarządu SMB) Marcin Gaworski ? dyrektor zarządzający agencji 180heartbeats oraz Adam Zieliński ? dyrektor zarządzający Skarbnicy Narodowej.
O AUTORZE
Drayton Bird jest autorem m.in. takich bestsellerów jak: ?How to Write Sales Letters that Sell? oraz ?Marketing Insights and Outrages?. Jako prelegent wykładał przed publicznością w 43 krajach. Współpracował w zakresie opracowywania strategii marketingowych oraz prowadzenia treningów dla menadżerów wszelkich szczebli dla m.in. takich potentatów jak: Microsoft, VISA, American Express czy British Airways.
Ta książka jest bestsellerem nie bez powodu. Przeprowadza czytelnika krok po kroku przez zawiłości marketingu bezpośredniego, a przy tym czyta się ją niemal jak powieść dzięki przystępnemu językowi oraz niestosowaniu żargonu. Nie ogranicza się jedynie do mówienia tego, co robić, a czego unikać ? wspiera się licznymi przykładami z całego świata.
Wśród wielu tematów znajdziemy tu:
? definicję marketingu bezpośredniego i jego miejsce w marketingu
? wskazówki na temat Internetu ? idealnego medium bezpośredniego
? rady jak zdobyć i zatrzymać klientów
? informacje na temat wyjątkowych korzyści płynących z testowania i pomiarów
? informacje o tym, co się sprzedaje, a co nie ? i wyjaśnienie, dlaczego tak się dzieje
? wskazówki dotyczące wyznaczania i osiągania celów oraz oceniania ich rezultatów
? rozważania na temat znaczenia i skutecznego stosowania marketingu interaktywnego
Bez względu na to, czy jesteś studentem, przedsiębiorcą czy menedżerem; planujesz, nadzorujesz, realizujesz czy oceniasz kampanie reklamowe; sprzedajesz klientom indywidualnym czy firmom; jak proste czy jak skomplikowane są twoje usługi lub produkty, znajdziesz w tej książce prawdziwą kopalnię praktycznych pomysłów. Wszystkie są łatwe do zrozumienia, większość łatwa do wykonania ? i wszystkie oparte są na praktyce, a nie teorii.
Polskie wydanie jest tym cenniejsze, że zostało poprzedzone obszernym wstępem napisanym wyłącznie przez najlepszych rodzimych praktyków. Najbardziej istotne obszary w polskim marketingu zintegrowanym ocenili: Leszek Konkel ? obecny prezes SMB, pełniący równolegle funkcję prezesa Acxiom Polska, Bartłomiej Gola, który przez 4 lata pełnił funkcję prezesa SMB (równolegle ze współzarządzaniem agencją Tequila Polska) Jacek Barankiewicz ? prezes Axel Springer Kontakt (członek zarządu SMB) Katarzyna Domańska ? menedżer Egmont Polska (członek zarządu SMB) Marcin Gaworski ? dyrektor zarządzający agencji 180heartbeats oraz Adam Zieliński ? dyrektor zarządzający Skarbnicy Narodowej.
O AUTORZE
Drayton Bird jest autorem m.in. takich bestsellerów jak: ?How to Write Sales Letters that Sell? oraz ?Marketing Insights and Outrages?. Jako prelegent wykładał przed publicznością w 43 krajach. Współpracował w zakresie opracowywania strategii marketingowych oraz prowadzenia treningów dla menadżerów wszelkich szczebli dla m.in. takich potentatów jak: Microsoft, VISA, American Express czy British Airways.
Szczegóły
Tytuł
Zdrowy rozsądek w marketingu bezpośrednim i interaktywnym
Autor
Bird Drayton
Wydawnictwo
Rok wydania
2008
Oprawa
Miękka
Ilość stron
496
Format
19x24.6 cm
ISBN
978-83-610-4044-6
Tłumacze
Kowalczyk Marcin
Rodzaj
Książka
EAN
9788361040446
Data premiery
2008-10-22
Kraj produkcji
PL
Producent
MT Biznes Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Zdrowy rozsądek w marketingu bezpośrednim i interaktywnym
94,30 zł
Recenzje