47
Pozostałe
Helion
Zgarnij klienta
Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Miękka
Opis
Słowo "klient" kojarz z człowiekiem, a nie z portfelem
Bądź atrakcyjny emocjonalnie. Przyciągaj ludzi, do których chcesz się zbliżyć
Odkryj w sobie to, za co inni mogą Cię chwalić i polecać
Ustne i pisemne ćwiczenia na intuicję i odblokowanie potencjału przedsiębiorczości
Jaki dźwięk jest najmilszy na świecie
Brzęk monet Szelest przeliczanych banknotów Nie! Błąd w myśleniu! Najmilszy na świecie jest dźwięk Twojego imienia na ustach ludzi, którzy Cię cenią i szanują. Wyjdź z tego założenia, a jeśli prowadzisz firmę, zajdziesz daleko. Szukaj klientów, kierując się nie tylko zyskiem. Współpracuj z tymi, którzy Cię wspierają, a nie niszczą. Tylko tak możesz utrzymać swoje najcenniejsze atuty: dobrą wolę, entuzjazm i gotowość do działania. To pierwszy wniosek płynący z tej książki.
Drugi ważny wniosek jest taki, że powinniśmy robić tylko to, w co naprawdę chcemy się zaangażować. Okaż klientowi złość, jeśli zadzwoni do Ciebie w sobotni wieczór, a dostaniesz to, czego chcesz -- święty spokój. Jeśli tym, czego chcesz, są klienci i ferwor satysfakcjonującej pracy, postępuj inaczej.
Przeczytaj tę książkę i:
określ, z jakimi klientami chcesz pracować;
zrozum postawy klientów (co oprócz pieniędzy wpływa na ich decyzje);
znajdź swoją niszę -- bądź dużą rybą w małym stawie;
zostań mentorem -- przynoś klientom ulgę i spraw, by Cię dobrze pamiętali;
sprecyzuj, w co jesteś skłonny zainwestować czas i pieniądze.
Osamotniony, wiecznie niespełniony, pracujący po 16 godzin na dobę - oto postawa, jaką przyjmuje wielu małych przedsiębiorców.
Twój los może być inny!
Bądź atrakcyjny emocjonalnie. Przyciągaj ludzi, do których chcesz się zbliżyć
Odkryj w sobie to, za co inni mogą Cię chwalić i polecać
Ustne i pisemne ćwiczenia na intuicję i odblokowanie potencjału przedsiębiorczości
Jaki dźwięk jest najmilszy na świecie
Brzęk monet Szelest przeliczanych banknotów Nie! Błąd w myśleniu! Najmilszy na świecie jest dźwięk Twojego imienia na ustach ludzi, którzy Cię cenią i szanują. Wyjdź z tego założenia, a jeśli prowadzisz firmę, zajdziesz daleko. Szukaj klientów, kierując się nie tylko zyskiem. Współpracuj z tymi, którzy Cię wspierają, a nie niszczą. Tylko tak możesz utrzymać swoje najcenniejsze atuty: dobrą wolę, entuzjazm i gotowość do działania. To pierwszy wniosek płynący z tej książki.
Drugi ważny wniosek jest taki, że powinniśmy robić tylko to, w co naprawdę chcemy się zaangażować. Okaż klientowi złość, jeśli zadzwoni do Ciebie w sobotni wieczór, a dostaniesz to, czego chcesz -- święty spokój. Jeśli tym, czego chcesz, są klienci i ferwor satysfakcjonującej pracy, postępuj inaczej.
Przeczytaj tę książkę i:
określ, z jakimi klientami chcesz pracować;
zrozum postawy klientów (co oprócz pieniędzy wpływa na ich decyzje);
znajdź swoją niszę -- bądź dużą rybą w małym stawie;
zostań mentorem -- przynoś klientom ulgę i spraw, by Cię dobrze pamiętali;
sprecyzuj, w co jesteś skłonny zainwestować czas i pieniądze.
Osamotniony, wiecznie niespełniony, pracujący po 16 godzin na dobę - oto postawa, jaką przyjmuje wielu małych przedsiębiorców.
Twój los może być inny!
Szczegóły
Tytuł
Zgarnij klienta
Podtytuł
Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć
Autor
Port Michael
Wydawnictwo
Rok wydania
2007
Oprawa
Miękka
Ilość stron
352
Format
14.0x21.0cm
Języki
polski
ISBN
9788324608515
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Sugiero Joanna
Tytuł oryginału
Book yourself solid
Rodzaj
Książka
EAN
9788324608515
Kraj produkcji
PL
Producent
Helion SA
Dodałeś produkt do koszyka

Zgarnij klienta
47,00 zł
Recenzje