74.59
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Opis
Koncepcja Customer Engagement (CE) jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości.Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań realizowanych w latach 2015-2018 w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki, ma, w zamierzeniu autorów, dostarczyć kompleksowej wiedzy na temat zjawiska Customer Engagement wśród polskich konsumentów.Książka jest adresowana zarówno do środowiska naukowców, jak i praktyków biznesu prowadzących działalność na rynku dóbr i usług konsumpcyjnych. Może być także przydatna w kształceniu na studiach magisterskich i doktoranckich.
Kraj produkcji: PL
Szczegóły
Tytuł
Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów
Autor
Katarzyna Żyminkowska
, Joanna Wiechoczek
, Małgorzata Kieżel
,
Tomasz Żyminkowski
Wydawnictwo
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
182
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301204563
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301204563
Data premiery
2019-02-08
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów
74,59 zł
Recenzje