8.53
Socjologia
Impuls
Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecej
Wydawnictwo:
Impuls
Oprawa: Miękka
8,53 zł
Cena rekomendowana: 34,80 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Książka jest pierwszym opracowaniem na polskim rynku na temat zjawiska sponsoringu jako formy prostytucji dokonującego się m.in. w środowisku studenckim. Głównym celem książki jest zaprezentowanie przeprowadzonych badań, które potraktowane są dwukierunkowo. Z jednej strony przedstawia motywy i postawy kobiet decydujących się na sponsoring, zaś z drugiej strony charakteryzuje mężczyzn, którzy proponują związki sponsorskie.Książka nie zachęca do uprawiania prostytucji ani do korzystania z niej. Nie napiętnowano w niej także osób prostytuujących się. Autorka umożliwia racjonalny wgląd w zjawisko, które istnieje w naszym społeczeństwie, a wokół którego nagromadziło się wiele opinii i poglądów , mimo że nie ma jeszcze przeprowadzonych badań naukowych na ten temat.Prostytucja jest rzeczywistością społeczną, a zjawisko sponsoringu jest jej nową formą. Jako zjawisko społeczne istnieje niezależnie od tego, jak jest oceniane moralnie czy prawnie.
Szczegóły
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
170
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788375873191
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375873191
Data premiery
2010-02-23
Dodałeś produkt do koszyka
Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecej
8,53 zł
Recenzje