30.36
Marketing i ekonomia
Słowa i Myśli
Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę
Wydawnictwo:
Słowa i Myśli
Oprawa: Miękka
30,36 zł
Cena rekomendowana: 39,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są strzałem w kolano budują coraz większą ich potęgę. Myślisz stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się WIELCY zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku... ZŁAMALI KONWENCJĘ.
Tradycyjne myślenie o marce, patrzenie wyłącznie na słupki sprzedaży i oferowanie tylko produktu... już nie wystarczy. Wartości, pasja i ciągłe poszukiwanie jak wzbogacić życie Klienta - to klucz do sukcesu.
Brand persona, przeżyj to sam, wywiad "dlaczego?" a może poziom wyżej... które z tych narzędzi będą najlepsze dla Twojej marki Zawarte w książce wskazówki to tylko drogowskazy, od Ciebie zależy w którą stronę pójdziesz czy zaryzykujesz i złamiesz schematy, czy będziesz się trzymać już utartej ścieżki.
Tradycyjne myślenie o marce, patrzenie wyłącznie na słupki sprzedaży i oferowanie tylko produktu... już nie wystarczy. Wartości, pasja i ciągłe poszukiwanie jak wzbogacić życie Klienta - to klucz do sukcesu.
Brand persona, przeżyj to sam, wywiad "dlaczego?" a może poziom wyżej... które z tych narzędzi będą najlepsze dla Twojej marki Zawarte w książce wskazówki to tylko drogowskazy, od Ciebie zależy w którą stronę pójdziesz czy zaryzykujesz i złamiesz schematy, czy będziesz się trzymać już utartej ścieżki.
Szczegóły
Tytuł
Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
152
Format
21.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788363566098
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788363566098
Data premiery
2013-09-18
Dodałeś produkt do koszyka
Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę
30,36 zł
Recenzje