1561.52
Gry
EI System
Złapmy Lwa! Specjalne potrzeby edukacyjne
Japońskie szachy dla najmłodszych
Wydawnictwo:
EI System
Oprawa: Pudełko kartonowe
Opis
Złapmy Lwa 3×4 - specjalne potrzeby edukacyjne wspomaga rozwoju dzieci z ryzykiem dysleksji lub dyskalkulii. Jest polecana dla osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, ADHD i problemami emocjonalnymi, dla dzieci w wieku od 5 lat
To doskonała pomoc terapeutyczna dla osób pracujących z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, a także problemami emocjonalnymi czy koncentracją uwagi.
Gra ,,Złapmy lwa" (podobnie jak szachy) rozwija szereg umiejętności takich jak myślenie logiczne, myślenie
strategiczne, koncentracje, cierpliwość, radzenie sobie z emocjami, umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów, szacunek i zrozumienie dla kolegów i koleżanek.
Uzupełniające scenariusze zabaw opartych na grze zostały dobrane w taki sposób by rozwijać bazowe funkcje poznawcze i umiejętności ważne dla dzieci z ryzykiem dysleksji lub dyskalkulii:
percepcję wzrokową,
pamięć stosunków przestrzennych i orientację w przestrzeni,
myślenie operacyjne, przewidywanie, wnioskowanie, odwracanie, analogie,
motorykę i koordynację wzrokowo-słuchowo-ruchową,
umiejętności językowe, w tym również budowanie zdań warunkowo złożonych.
Fizyczna formy gry - drewniane, zaokrąglone klocki, poduszki, łagodne kolory i kształty rysunków zwierząt. To doskonałe pomoce dydaktyczne dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Ruchowa forma wielkowymiarowej gry oraz scenariusze ruchowych zabaw pomagają kanalizować aktywność dzieci nadpobudliwych ruchowo. Wytworzona w zabawie aktywność w zakresie myślenia operacyjnego rozwija dodatkowo umiejętność koncentracji, a interakcje z uczestnikami w sposób niewymuszony uspołeczniają uczestników zajęć budując kompetencje niezbędne do funkcjonowania w grupie rówieśniczej.
Do gry "Złapmy lwa - specjalne potrzeby edukacyjne" dołączone są kartonowe elementy:
6 kartonowych kół z ,,emotikonami" symbolizującymi m.in. szczęście, smutek czy złość i 24 kartonowych kół z symbolami twarzy reprezentującymi warianty tych uczuć służą młodszym uczniom do poznawania i wyrażania emocji, mogą być też narzędziem do pracy z dziećmi z problemami w sferze emocji i mówieniu o nich.
Zestaw zawiera:
planszę do gry 1,5 x 2 m z 8 poduszkami,
kartonowe znaki do wykorzystania z planszą: 30 kół z ,,emotikonami" symbolizującymi emocje (szczęście, radość, smutek, strach, złość, inne);
sześć zestawów gry planszowej z drewnianymi klockami-zwierzątkami,
poradnik metodyczny, zabawy, wydrukowane karty pracy,
zabawy multimedialne na tablicę interaktywną,
nagrody - naklejki dla dzieci.
"Gra planszowa Złapmy lwa! jest rewelacyjna. Bardzo dobrze i ładnie wykonana. Chce się ją mieć i w nią grać. Dla dzieci jest atrakcyjna i ze względu na duże elementy bezpieczna. Klasyczna wersja nadaje się dla dzieci z zaburzeniami rozwoju w wieku wczesnoszkolnym i szkolnym (z zespołem Aspergera lub wysokofunkcjonujących autystów). Są w niej jasne reguły i pewna schematyczność, co sprawia, że świetnie nadaje się do grania z dziećmi z tego rodzaju zaburzeniami. "
Michalina Bondarczuk, psycholog, specjalistka ds. pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu. Współzałożycielka punktu przedszkolnego dla dzieci z zaburzeniami rozwoju ,,Niebieski Krokodyl"
To doskonała pomoc terapeutyczna dla osób pracujących z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, a także problemami emocjonalnymi czy koncentracją uwagi.
Gra ,,Złapmy lwa" (podobnie jak szachy) rozwija szereg umiejętności takich jak myślenie logiczne, myślenie
strategiczne, koncentracje, cierpliwość, radzenie sobie z emocjami, umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów, szacunek i zrozumienie dla kolegów i koleżanek.
Uzupełniające scenariusze zabaw opartych na grze zostały dobrane w taki sposób by rozwijać bazowe funkcje poznawcze i umiejętności ważne dla dzieci z ryzykiem dysleksji lub dyskalkulii:
percepcję wzrokową,
pamięć stosunków przestrzennych i orientację w przestrzeni,
myślenie operacyjne, przewidywanie, wnioskowanie, odwracanie, analogie,
motorykę i koordynację wzrokowo-słuchowo-ruchową,
umiejętności językowe, w tym również budowanie zdań warunkowo złożonych.
Fizyczna formy gry - drewniane, zaokrąglone klocki, poduszki, łagodne kolory i kształty rysunków zwierząt. To doskonałe pomoce dydaktyczne dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Ruchowa forma wielkowymiarowej gry oraz scenariusze ruchowych zabaw pomagają kanalizować aktywność dzieci nadpobudliwych ruchowo. Wytworzona w zabawie aktywność w zakresie myślenia operacyjnego rozwija dodatkowo umiejętność koncentracji, a interakcje z uczestnikami w sposób niewymuszony uspołeczniają uczestników zajęć budując kompetencje niezbędne do funkcjonowania w grupie rówieśniczej.
Do gry "Złapmy lwa - specjalne potrzeby edukacyjne" dołączone są kartonowe elementy:
6 kartonowych kół z ,,emotikonami" symbolizującymi m.in. szczęście, smutek czy złość i 24 kartonowych kół z symbolami twarzy reprezentującymi warianty tych uczuć służą młodszym uczniom do poznawania i wyrażania emocji, mogą być też narzędziem do pracy z dziećmi z problemami w sferze emocji i mówieniu o nich.
Zestaw zawiera:
planszę do gry 1,5 x 2 m z 8 poduszkami,
kartonowe znaki do wykorzystania z planszą: 30 kół z ,,emotikonami" symbolizującymi emocje (szczęście, radość, smutek, strach, złość, inne);
sześć zestawów gry planszowej z drewnianymi klockami-zwierzątkami,
poradnik metodyczny, zabawy, wydrukowane karty pracy,
zabawy multimedialne na tablicę interaktywną,
nagrody - naklejki dla dzieci.
"Gra planszowa Złapmy lwa! jest rewelacyjna. Bardzo dobrze i ładnie wykonana. Chce się ją mieć i w nią grać. Dla dzieci jest atrakcyjna i ze względu na duże elementy bezpieczna. Klasyczna wersja nadaje się dla dzieci z zaburzeniami rozwoju w wieku wczesnoszkolnym i szkolnym (z zespołem Aspergera lub wysokofunkcjonujących autystów). Są w niej jasne reguły i pewna schematyczność, co sprawia, że świetnie nadaje się do grania z dziećmi z tego rodzaju zaburzeniami. "
Michalina Bondarczuk, psycholog, specjalistka ds. pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu. Współzałożycielka punktu przedszkolnego dla dzieci z zaburzeniami rozwoju ,,Niebieski Krokodyl"
Kraj produkcji: Polska
Producent:
EiEi System Sp. z o. o.
Św.Michała 43
61-119 Poznań (Polska)
tel: (61) 817 50 51
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Złapmy Lwa! Specjalne potrzeby edukacyjne
Podtytuł
Japońskie szachy dla najmłodszych
Wydawnictwo
Rok wydania
2019
Oprawa
Pudełko kartonowe
Języki
polski
Rodzaj
Gra
Stan
Nowy
EAN
9788365418623
Dodałeś produkt do koszyka
Złapmy Lwa! Specjalne potrzeby edukacyjne
1561,52 zł
Recenzje