26.73
Socjologia
Katedra Wydawnictwo Naukowe
Zmiany medialne i komunikacyjne Media. Wizerunek. Biznes Współczesne transgresje Tom 2
Wydawnictwo:
Katedra Wydawnictwo Naukowe
Oprawa: Miękka
26,73 zł
Cena rekomendowana: 35,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Współczesne Transgresje, zatytułowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne opracowanie problematyki zmiany komunikacyjnej w kontekście rozwoju mediów, budowania wizerunku oraz prowadzenia biznesu. Te trzy sfery aktywności okazują się wzajemnie na siebie oddziaływać i przeplatać w codziennej praktyce produkcji i konsumpcji medialnej. Pozostają w ścisłych relacjach, które niniejsza praca stara się zidentyfikować i wyjaśnić.Ze Wstępu
Szczegóły
Tytuł
Zmiany medialne i komunikacyjne Media. Wizerunek. Biznes Współczesne transgresje Tom 2
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
280
Format
12.0x19.5cm
Języki
polski
ISBN
9788363434564
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788363434564
Dodałeś produkt do koszyka
Zmiany medialne i komunikacyjne Media. Wizerunek. Biznes Współczesne transgresje Tom 2
26,73 zł
Recenzje