34.08
Książki
Poltext
Zmysły dla zysku
Marketing sensoryczny w praktyce
Wydawnictwo:
Poltext
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
34,08 zł
Cena rekomendowana: 44,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Kolorowy, praktyczny i... apetyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest użyteczny i sprawdza się w praktyce. Książka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Intencją autorki było napisanie poradnika i ten cel osiąga za pomocą wartkiej narracji oraz dużej liczby często fascynujących przykładów. Istotną wartość książki stanowi 90 pięknych, kolorowych zdjęć ilustrujących udane wykorzystanie marketingu sensorycznego w praktyce. Jak pisze sama autorka: ?Książka jest zbiorem najlepszych praktyk (best practices) z zakresu marketingu sensorycznego wykorzystywanych przez największe światowe marki.Iwona Skowronek ? doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykładowca Studiów Podyplomowych Zarządzanie Wartością Klienta w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka książki Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy, a także publikacji z zakresu zarządzania, PR, budowy satysfakcji klienta, brandingu. Prelegent na konferencjach krajowych i międzynarodowych. Teoretyk i praktyk zarządzania. Zajmowała samodzielne stanowiska kierownicze odpowiadając za prace koncepcyjne, implementację marketingu sensorycznego oraz decyzje strategiczne.
Szczegóły
Tytuł
Zmysły dla zysku
Podtytuł
Marketing sensoryczny w praktyce
Autor
Iwona Skowronek
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
274
Format
14.5x20.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375613018
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375613018
Data premiery
2014-02-13
Dodałeś produkt do koszyka
Zmysły dla zysku
34,08 zł
Recenzje