loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
47.3 Marketing i ekonomia Uniwersytet Jagielloński

Znaczenie otoczenia społeczno-gospodarczego dla działalności innowacyjnej przedsiębiorstw

Oprawa: miękka
47,30 zł
Wysyłka: 1 - 3 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Prowadzona obecnie polityka gospodarcza zarówno Unii Europejskiej, jak i polskiego rządu za cel stawia sobie rozwój oparty na wiedzy i zwiększenie innowacyjności (plan Morawieckiego). Zgodnie z rozważaniami teoretycznymi to innowacje oparte na pracach badawczo-rozwojowych mają prowadzić do szybszego wzrostu gospodarczego, tymczasem działalność innowacyjna polskich przedsiębiorstw oparta jest głównie na imporcie gotowej technologii w postaci maszyn i oprogramowania. Jakie czynniki determinują oba rodzaje działalności innowacyjnej? W jakich obszarach kraje „starej Unii” różnią się od krajów dawnego bloku wschodniego? Jakie cechy otoczenia społeczno-gospodarczego wspierają działalność badawczo-rozwojową? Na te pytania autorka poszukuje odpowiedzi w swojej pracy.

O autorce:

Judyta Lubacha – doktor nauk ekonomicznych, pracownica Instytutu Ekonomii, Finansów i Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego. Prowadzi badania w nurcie ekonomii instytucjonalnej, dotyczące działalności innowacyjnej oraz rozwoju regionalnego. Laureatka stypendiów: DAAD (grant badawczy dla doktorantów i młodych naukowców) realizowanego na Uniwersytecie w Bremie; Narodowego Banku Polskiego (stypendium naukowe dla doktorantów); Ministra Rozwoju Regionalnego (Nagroda Specjalna Ministra Rozwoju Regionalnego w konkursie prac magisterskich „Teraz Polska Promocja”). Kierownik grantu Preludium finansowanego przez Narodowe Centrum Nauki.

Producent:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: [email protected]
email:

Podmiot odpowiedzialny:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: [email protected]
email:

Szczegóły

Tytuł
Znaczenie otoczenia społeczno-gospodarczego dla działalności innowacyjnej przedsiębiorstw
Rok wydania
2021
Oprawa
miękka
Ilość stron
198
Format
15.8 x 23.5 cm
ISBN
978-83-233-4989-1
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788323349891

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
47,30 zł
Wysyłka: 1 - 3 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Znaczenie otoczenia społeczno-gospodarczego dla działalności innowacyjnej przedsiębiorstw - Judyta Lubacha
Znaczenie otoczenia społeczno-gospodarczego dla działalności innowacyjnej przedsiębiorstw
Judyta Lubacha
47,30 zł
Przejdź do koszyka
47,30 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO