34.9
Książki
GWP
Zorganizuj się!
Jak usprawnić pracę w biurze
Wydawnictwo:
GWP
Oprawa: Miękka
Opis
Jeśli masz poczucie, że nie kontrolujesz swojego czasu w pracy, najprawdopodobniej jesteś przytłoczony obowiązkami. Książka przedstawia liczne sposoby radzenia sobie w pracy, pomagające odzyskać kontrolę nad własnymi projektami i planem zajęć oraz umożliwiające uzyskanie przekonania, że uporało się ze wszystkim, co było do zrobienia. Niebywały rozwój technologii spowodował, że większość nas ma trudności z zarządzaniem swoim czasem, a także z natłokiem informacji. Często zadajemy sobie pytanie: ?Kiedy my to wszystko zrobimy??. Odpowiedź brzmi: ?Nigdy nie zrobimy wszystkiego?. Zawsze będzie więcej e-maili, spraw, projektów, papierów, informacji. Ważne jest nauczenie się, jak skutecznie zarządzać swoim czasem i obowiązkami, tak aby nas nie przytłaczały.
Szczegóły
Wydanie
1
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka
Ilość stron
288
Format
14.5x20.5cm
Języki
polski
ISBN
978-83-7489-051-9
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Bartniczuk Jacek
Tytuł oryginału
Organnize your work day in no time
Rodzaj
Książka
EAN
9788374890519
Data premiery
2009-04-17
Kraj produkcji
PL
Producent
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne Elżbieta Zubrzycka
Dodałeś produkt do koszyka

Zorganizuj się!
34,90 zł
Recenzje