54.1
Od 2 lat
Egmont
Zwierzątka. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka
Wiek: 2+
54,10 zł
Cena rekomendowana: 59,99 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: jutro (środa 04.12.2024)
Zapłać za 30 dni
Opis
Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek dla dzieci Akademia Mądrego Dziecka. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy u dzieci. Mogą w niż grać już dwuletnie dzieci.
Gra ma na celu:
Gra ma na celu:
- naukę nazw kolorów
- naukę nazw zwierzątek
- naukę kształtów poprzez mowę i dotyk
- ćwiczenie zmysłu dotyku
- ćwiczenie mięśni dłoni i palców (chwytanie)
- rozwijanie interakcji społecznych
Zanim rozpoczniesz z dzieckiem grę, pokaż mu jej elementy i omów nazwy zwie-rząt (biedronka, rybka, żółw, motyl, kaczuszka) i kolory jakie mają. Porozmawiaj z dzieckiem o figurach i kształtach. Nazwij je i podotykajcie je wspólnie.
Grę można wykorzystać na kila sposobów:
Grę można wykorzystać na kila sposobów:
- Tak jak w instrukcji układanie elementów na zwierzątkach (dzieci 2-3 letnie)
- Zabawa w zgadywanie: Co jest w worku? (dzieci 3+) - dzieci z zamkniętymi oczami dotykają kształty i muszą zgadnąć co to za kształt (zabawa sensoryczna stymulująca zmysł dotyku, utrwalająca nazwy kształtów i figur)
- Zabawa w zbiory: figury (koła-kwadraty) kolory (czerwone, zielone)
Pierwsza gra to seria gier dla najmłodszych dzieci i ich rodziców. Dwulatek dynamicznie rozwija się poznawczo, emocjonalnie i społecznie. To idealny moment na wprowadzenie pierwszych gier planszowych. Dostarczą one stymulacji w wielu aspektach rozwoju.
Gracze losują z woreczka figury i dopasowują je do zwierzątek na stole. Każdy stara się znaleźć figury pasujące do swojego zwierzątka, ale łatwo się pomylić i pomóc przeciwnikowi. Kto pierwszy zdobędzie wszystkie figury, wygrywa. Dzieci poznają kształty za pomocą wzroku i dotyku. Ćwiczą przy tym dłonie i palce, czyli mała motorykę.
Elementy gry:
Gracze losują z woreczka figury i dopasowują je do zwierzątek na stole. Każdy stara się znaleźć figury pasujące do swojego zwierzątka, ale łatwo się pomylić i pomóc przeciwnikowi. Kto pierwszy zdobędzie wszystkie figury, wygrywa. Dzieci poznają kształty za pomocą wzroku i dotyku. Ćwiczą przy tym dłonie i palce, czyli mała motorykę.
Elementy gry:
- 5 plansz zwierzątek
- 20 kafelków z figurami
- 1 płócienny woreczek
Wiek graczy: 2+
Liczba graczy: 2-4 osoby
Liczba graczy: 2-4 osoby
Szczegóły
Tytuł
Zwierzątka. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka
Podtytuł
Wiek: 2+
Autor
Wydawnictwo
Seria
Rok wydania
2020
Oprawa
Pudełko
Format
20.0 x 20.0 x 5.0 cm
Języki
polski
Rodzaj
Gra
Stan
Nowy
EAN
5908215010614
Data premiery
2020-02-08
Dodałeś produkt do koszyka
Zwierzątka. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka
54,10 zł
Recenzje