39.2
Książki
Adam Marszałek
Zyskać przewagę
Zintegrowana komunikacja w nowoczesnym marketingu. Między teorią a praktyką
Wydawnictwo:
Adam Marszałek
Oprawa: Miękka
Opis
Praca dr Marzeny Kowalskiej może zainteresować praktyków, teoretyków i studentów marketingu, zarządzania oraz komunikacji. Autorka systematyzuje zagadnienia zintegrowanej komunikacji do organizacji. [...] Charakteryzuje czynniki stymulujące wprowadzanie zintegrowaniej komunikacji, atakże ukazuje bariery związane z praktyką jej stosowania. [...] Walorem pracy jest m.in. ukazanie zintegrowanej komunikacji na tle ewolucji marketingu, zwłaszcza w aspekcie marketingu relacyjnego i marketingu wartości.Fragment z recenzji dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas, prof. UJ
Szczegóły
Tytuł
Zyskać przewagę
Podtytuł
Zintegrowana komunikacja w nowoczesnym marketingu. Między teorią a praktyką
Autor
Kowalska Marzena
Wydawnictwo
Rok wydania
2007
Oprawa
Miękka
Ilość stron
362
Format
15.5x22.0cm
Języki
polski
ISBN
9788374416580
Rodzaj
Książka
EAN
9788374416580
Data premiery
2014-02-12
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Adam Marszałek
Dodałeś produkt do koszyka

Zyskać przewagę
39,20 zł
Recenzje