24.7
Książki
Uniwersytet Śląski
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach
Wydawnictwo:
Uniwersytet Śląski
24,70 zł
Cena rekomendowana: 25,20 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych stanowi zbiór artykułów, które tym razem strategii kreowania wizerunku poszukują w mediach audiowizualnych. Przywołane taktyki są zatem asumptem nie tylko do podjęcia refleksji nad rozmaitymi jednostkami czy grupami społecznymi wykorzystującymi przestrzeń publiczną w celu promowania własnego wizerunku, ale również doskonałym punktem wyjścia do analizy wybranej przestrzeni medialnej, w której za sprawą słowa i obrazu dokonuje się prezentacja określonych postaw. (fragment wstępu)
Szczegóły
Tytuł
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach
Autor
Aleksandra Kalisz
, Ewelina Tyc
Wydawnictwo
Rok wydania
2018
Ilość stron
260
ISBN
9788322633885
Rodzaj
Książka
EAN
9788322633885
Dodałeś produkt do koszyka
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach
24,70 zł
Recenzje