24.7
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Oprawa: okładka miękka
24,70 zł
Cena rekomendowana: 25,20 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych stanowi zbiór artykułów, które tym razem strategii kreowania wizerunku poszukują w mediach audiowizualnych. Przywołane taktyki są zatem asumptem nie tylko do podjęcia refleksji nad rozmaitymi jednostkami czy grupami społecznymi wykorzystującymi przestrzeń publiczną w celu promowania własnego wizerunku, ale również doskonałym punktem wyjścia do analizy wybranej przestrzeni medialnej, w której za sprawą słowa i obrazu dokonuje się prezentacja określonych postaw. (fragment wstępu)
Szczegóły
Tytuł
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach
Autor
Aleksandra Kalisz
, Ewelina Tyc
Wydawnictwo
Rok wydania
2018
Oprawa
okładka miękka
Ilość stron
260
Format
240x169 mm
ISBN
9788322633885
Rodzaj
Książka
EAN
9788322633885
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Dodałeś produkt do koszyka
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach
24,70 zł
Recenzje