Filtrowanie
Książki o mediach
Liczba produktów: 109
Archeologia mediów - O głębokim czasie technicznie zapośredniczonego słuchania i widzenia
56.16
Książki
Oficyna Naukowa
56,16 zł
Medialne fiasko zjednoczenia? - Media opiniotwórcze w sytuacji przełomu politycznego na przykładzie niemieckiego zjednoczenia
33.2
Socjologia
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
33,20 zł
AUDIOWIZUALNOŚĆ I MIMETYKI PRZESTRZENI. Media - Narracja - Człowiek
33.18
Książki
Oficyna Naukowa
33,18 zł
Medialne lwy dla rekinów biznesu - Sztuka świadomego wykorzystania mediów.
23.87
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
23,87 zł
Media i komunikowanie masowe - Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu
73.05
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
73,05 zł
Rekiny biznesu w mediach - Sztuka tworzenia profilu publicznego
37.86
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
37,86 zł
Panie Prezydencie, Monsieur le Président? Formy adresatywne w polskim i francuskim dyskursie polityczno-medialnym
37.26
Język francuski
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
37,26 zł
Wykłady z filozofii mediów - Podstawy nauk o komunikowaniu
82.29
Socjologia
Wydawnictwo Naukowe PWN
82,29 zł
Wpływ nowych mediów na przemiany polityczne wybranych państw Bliskiego Wschodu na przykładzie Arabskiej Wiosny
37.26
Socjologia
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
37,26 zł
Infomorfoza Zarządzanie informacją w nowych mediach
41.27
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
41,27 zł
Nowe media w trzecim sektorze - Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań
43.04
Socjologia
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
43,04 zł
Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodniej - Regulacje struktura przemiany
26.51
Książki
Universitas
26,51 zł
Recepcja mediów 6 Badania nad odbiorem przekazów masowych w praktyce edukacji medialnej
34.89
Książki
UMCS
34,89 zł
Wolność wypowiedzi a ochrona dóbr osobistych i prywatności uczestników medialnych kampanii wyborczych w Stanach Zjednoczonych Ameryki
36.23
Polityka
Elipsa Dom Wydawniczy i Handlowy
36,23 zł
Przenikanie mediów - Ewolucja mediów a przemiany ładu społecznego
100.78
Socjologia
Wydawnictwo Naukowe PWN
100,78 zł
Medialny obraz kształtowania się stosunków polsko-niemieckich - Na podstawie analizy tygodników „Der Spiegel” i „Polityka” z lat 2005–2017
51.66
Polityka
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
51,66 zł
Nienawiść sp. z o.o. Jak dzisiejsze media każą nam gardzić sobą nawzajem
37.53
Reportaż
Czarne
37,53 zł