Filtrowanie
Książki o mediach
Liczba produktów: 109
Archeologia mediów - O głębokim czasie technicznie zapośredniczonego słuchania i widzenia
58.2
Książki
Oficyna Naukowa
58,20 zł
Medialne fiasko zjednoczenia? - Media opiniotwórcze w sytuacji przełomu politycznego na przykładzie niemieckiego zjednoczenia
40.54
Socjologia
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
40,54 zł
Medialne lwy dla rekinów biznesu - Sztuka świadomego wykorzystania mediów.
51.16
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
51,16 zł
Media i komunikowanie masowe - Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu
82.47
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
82,47 zł
Rekiny biznesu w mediach - Sztuka tworzenia profilu publicznego
61.59
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
61,59 zł
Panie Prezydencie, Monsieur le Président? Formy adresatywne w polskim i francuskim dyskursie polityczno-medialnym
38.62
Język francuski
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
38,62 zł
Wykłady z filozofii mediów - Podstawy nauk o komunikowaniu
92.91
Socjologia
Wydawnictwo Naukowe PWN
92,91 zł
Wpływ nowych mediów na przemiany polityczne wybranych państw Bliskiego Wschodu na przykładzie Arabskiej Wiosny
38.62
Socjologia
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
38,62 zł
Infomorfoza Zarządzanie informacją w nowych mediach
42.84
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
42,84 zł
Nowe media w trzecim sektorze - Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań
50.45
Socjologia
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
50,45 zł
Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodniej - Regulacje struktura przemiany
27.51
Książki
Universitas
27,51 zł
Współczesny świat dziecka - Media i konsumpcja
37.16
Pedagogika
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
37,16 zł
Wolność wypowiedzi a ochrona dóbr osobistych i prywatności uczestników medialnych kampanii wyborczych w Stanach Zjednoczonych Ameryki
45.05
Polityka
Elipsa Dom Wydawniczy i Handlowy
45,05 zł
Przenikanie mediów - Ewolucja mediów a przemiany ładu społecznego
109.01
Socjologia
Wydawnictwo Naukowe PWN
109,01 zł
Medialny obraz kształtowania się stosunków polsko-niemieckich - Na podstawie analizy tygodników „Der Spiegel” i „Polityka” z lat 2005–2017
21.41
Polityka
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
21,41 zł
Nienawiść sp. z o.o. Jak dzisiejsze media każą nam gardzić sobą nawzajem
38.89
Reportaż
Czarne
38,89 zł
Zerwij z mediami społecznościowymi. - Proste wskazówki, jak świadomie korzystać z serwisów społecznościowych
13.1
Psychologia
Lingea
13,10 zł
Dyskurs historyczny w mediach masowych - Reprezentacja przeszłości w polskiej i ukraińskiej sferze medialnej
8.58
Historia
Scholar
8,58 zł
Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki
50.62
Marketing i ekonomia
Onepress
50,62 zł
Eksperci naszych czasów. - Socjologiczna analiza instytucji eksperta w opiniotwórczych serwisach informacyjnych
8.58
Socjologia
Scholar
8,58 zł
Społeczna i etyczna odpowiedzialność przedsiębiorstw medialnych
26.11
Nauki humanistyczne i społeczne
Petrus
26,11 zł
Od gatunku do wizerunku. Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych
46.24
Kultura
Wydawnictwo Naukowe UAM
46,24 zł
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
69.83
Marketing i ekonomia
CeDeWu
69,83 zł
W trybach chaosu. Jak media społecznościowe przeprogramowały nasze umysły i nasz świat
46.84
Reportaż
Otwarte
46,84 zł
Strategiczne podejście do działania w social mediach
42.53
Informatyka, programowanie i grafika komputerowa
Onepress
42,53 zł