Filtrowanie
Książki o mediach
Liczba produktów: 127
Liczba produktów: 127
Archeologia mediów - O głębokim czasie technicznie zapośredniczonego słuchania i widzenia
56.97
Książki
Oficyna Naukowa
56,97 zł
Naznaczeni popkulturą - Media elektroniczne i przemiany prowincji
30.51
Książki
Katedra Wydawnictwo Naukowe
30,51 zł
Medialne lwy dla rekinów biznesu - Sztuka świadomego wykorzystania mediów.
50.65
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
50,65 zł
Rekiny biznesu w mediach - Sztuka tworzenia profilu publicznego
60.04
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
60,04 zł
Facebook w szkolnej ławce - Media społecznościowe a edukacja polonistyczna
26.9
Książki
Universitas
26,90 zł
Content marketing i social media - Jak przyciągnąć klientów
69.41
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
69,41 zł
Infomorfoza Zarządzanie informacją w nowych mediach
41.9
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
41,90 zł
Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodniej - Regulacje struktura przemiany
26.9
Książki
Universitas
26,90 zł
Współczesny świat dziecka - Media i konsumpcja
36.35
Pedagogika
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
36,35 zł
Dziennikarz, mediaworker, influencer - O kontekstach dziennikarskiej profesji
55.34
Socjologia
Wydawnictwo Naukowe PWN
55,34 zł
Zerwij z mediami społecznościowymi. - Proste wskazówki, jak świadomie korzystać z serwisów społecznościowych
12.82
Psychologia
Lingea
12,82 zł
Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki
41.53
Marketing i ekonomia
Onepress
41,53 zł
Społeczna i etyczna odpowiedzialność przedsiębiorstw medialnych
25.53
Nauki humanistyczne i społeczne
Petrus
25,53 zł
Strategiczne podejście do działania w social mediach
45.89
Informatyka, programowanie i grafika komputerowa
Onepress
45,89 zł
Sternicy mediów - Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku
135.07
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
135,07 zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębior
41.53
Książki
Onepress
41,53 zł
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
42.36
Książki
Onepress
42,36 zł
Nienawiść sp. z o.o. Jak dzisiejsze media każą nam gardzić sobą nawzajem
35.63
Reportaż
Czarne
35,63 zł
W sieci mediów społecznościowych Teorie i metody badań
43.44
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
43,44 zł
Klinika Dziennikarstwa 6 Media publiczne - (telewizja) w Polsce 2023–2025 w dobie kryzysu
25.27
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
25,27 zł
Medialne fiasko zjednoczenia? - Media opiniotwórcze w sytuacji przełomu politycznego na przykładzie niemieckiego zjednoczenia
39.69
Socjologia
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
39,69 zł
AUDIOWIZUALNOŚĆ I MIMETYKI PRZESTRZENI. Media - Narracja - Człowiek
35.06
Książki
Oficyna Naukowa
35,06 zł
Zawartość mediów masowych od kultury popularnej przez studia genderowe do języka komunikowania
46.87
Książki
Adam Marszałek
46,87 zł