37.93
Pozostałe
Onepress
37,93 zł
Cena regularna: 49,90 zł
(-24%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 33,21 zł
(+14%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Tworzysz treści na strony lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych.
Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła.
Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła.
Szczegóły
Tytuł
Biblia copywritingu
Autor
Wydawnictwo
Temat
Wydanie
2
Rok wydania
2023
Oprawa
Miękka
Ilość stron
200
Format
14.0 x 20.8 cm
Języki
polski
ISBN
9788383229171
Rodzaj
Książka
EAN
9788383229171
Dodałeś produkt do koszyka
Biblia copywritingu
37,93 zł
Recenzje