Filtrowanie
Książki o content marketingu
Liczba produktów: 29
Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych
67.52
Nauka o języku
Wydawnictwo Naukowe PWN
67,52 zł
Reklama cyfrowa - Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych
57.78
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
57,78 zł
Przyczepne historie. - Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane
52.17
Marketing i ekonomia
MT Biznes
52,17 zł
Efekt viralowy. - Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
40.27
Marketing i ekonomia
MT Biznes
40,27 zł
Co chce wiedzieć klient? - Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
43.46
Książki
MT Biznes
43,46 zł
Marketing w twojej firmie. - Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję
35.8
Marketing i ekonomia
MT Biznes
35,80 zł
Storytelling (nie tylko) w biznesie. - 10 prostych kroków do niezapomnianej opowieści
38.49
Marketing i ekonomia
MT Biznes
38,49 zł
Nowe zasady marketingu i PR - Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
69.59
Marketing i ekonomia
MT Biznes
69,59 zł
Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko
60.39
Pozostałe
MT Biznes
60,39 zł
Wpływowy content marketing. Strategie, dzięki którym Twoje treści będą przemyślane, angażujące i skuteczne
76.3
Marketing i ekonomia
Wydawnictwo Naukowe PWN
76,30 zł
Content marketing i social media - Jak przyciągnąć klientów
66.65
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
66,65 zł
Jak osiągnąć sukces - Jak zbudować swoją marke osobistą i sprawić, by firma osiągnęła sukces?
27.48
Marketing i ekonomia
Roster
27,48 zł
Digital Business i E-Commerce Management - Strategia, Realizacja, Praktyka
158.59
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
158,59 zł
Niech Cię widzą w sieci! - Blog lub serwis branżowy od podstaw
29.18
Marketing i ekonomia
Onepress
29,18 zł