Filtrowanie
Książki o content marketingu
Liczba produktów: 29
Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych
72.98
Nauka o języku
Wydawnictwo Naukowe PWN
72,98 zł
Reklama cyfrowa - Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych
64.25
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
64,25 zł
Przyczepne historie. - Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane
53.34
Marketing i ekonomia
MT Biznes
53,34 zł
Efekt viralowy. - Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
41.17
Marketing i ekonomia
MT Biznes
41,17 zł
Co chce wiedzieć klient? - Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
44.44
Książki
MT Biznes
44,44 zł
Marketing w twojej firmie. - Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję
36.6
Marketing i ekonomia
MT Biznes
36,60 zł
Storytelling (nie tylko) w biznesie. - 10 prostych kroków do niezapomnianej opowieści
39.36
Marketing i ekonomia
MT Biznes
39,36 zł
Nowe zasady marketingu i PR - Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
71.15
Marketing i ekonomia
MT Biznes
71,15 zł
Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko
64.74
Pozostałe
MT Biznes
64,74 zł
Wpływowy content marketing. Strategie, dzięki którym Twoje treści będą przemyślane, angażujące i skuteczne
82.47
Marketing i ekonomia
Wydawnictwo Naukowe PWN
82,47 zł
Content marketing i social media - Jak przyciągnąć klientów
72.03
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
72,03 zł
Jak osiągnąć sukces - Jak zbudować swoją marke osobistą i sprawić, by firma osiągnęła sukces?
27.48
Marketing i ekonomia
Roster
27,48 zł
Digital Business i E-Commerce Management - Strategia, Realizacja, Praktyka
158.59
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
158,59 zł
Niech Cię widzą w sieci! - Blog lub serwis branżowy od podstaw
29.18
Marketing i ekonomia
Onepress
29,18 zł