0
Książki
Samo Sedno
Copywriting
Jak sprzedawać słowem
Wydawnictwo:
Samo Sedno
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Opis
?No to Frugo?, ?Żubr występuje w puszczy?, ?Zawsze Coca-Cola? czy ?Nike. Just do it!? to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze się żaden odbiorca? Sięgnij po tę książkę!- Dowiesz się, na czym polega magia sloganów i jaki jest sekret namingu.- Nauczysz się sprawnie i precyzyjnie dostosowywać teksty reklamowe do konkretnego medium (prasa, radio, telewizja, internet).- Poznasz skuteczne triki i wskazówki dotyczące tworzenia wartościowych treści w serwisach społecznościowych na czele z Facebookiem.- Zaczniesz umiejętnie wykorzystywać techniki perswazyjne w przekazie reklamowym.- Zostaniesz kreatorem słowa, który potrafi uświadomić odbiorcy ukryte potrzeby i kreować gusta.
Szczegóły
Tytuł
Copywriting
Podtytuł
Jak sprzedawać słowem
Autor
Dorota Jędrzejewska
,
Rafał Niemczyk
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
208
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788377883006
Rodzaj
Książka
EAN
9788377883006
Data premiery
2013-10-15
Dodałeś produkt do koszyka
Copywriting
0,00 zł
Recenzje