38.99
Książki
UMCS
Człowiek i kultura w komunikacji medialnej
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Twarda
Opis
Prezentowana publikacja stanowi wynik refleksji naukowej zróżnicowanej pod względem założeń i przyjętych perspektyw badawczych. Poruszane w niej zagadnienia ogniskują się w obszarze problemów związanych z różnymi konfiguracjami czy też refiguracjami kultury i mediów, widzianych z perspektywy właściwych im form komunikacji, przy uwzględnieniu ich użytkowników i odbiorców. Chodzi tu o człowieka i kulturę, której jest on uczestnikiem zarówno w wymiarze jednostkowym, jak i przede wszystkim społecznym, przy czym jest to kultura konstytuowana przez komunikację w różnych przestrzeniach medialnych, zmieniająca się i kształtująca pod wpływem tradycyjnych środków komunikacji masowej, a zwłaszcza nowych mediów, w tym Internetu.
Szczegóły
Tytuł
Człowiek i kultura w komunikacji medialnej
Wydawnictwo
Rok wydania
2015
Oprawa
Twarda
Ilość stron
288
Format
17.5x25.0cm
Języki
polski
ISBN
9788377846674
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788377846674
Data premiery
2015-10-02
Dodałeś produkt do koszyka
Człowiek i kultura w komunikacji medialnej
38,99 zł
Recenzje