29.9
Książki
Petrus
Filozofia reklamy
Historia Psychologia Techniki
Wydawnictwo:
Petrus
Oprawa: Miękka
Opis
Filozofia Reklamy pozwala spojrzeć na współczesną reklamę lekko krytycznie, można powiedzieć uczy myślenia reklamowego. Przedstawia nie tylko teoretyczne schematy, ale również pokazuje praktyczne wykorzystanie i zastosowanie środków przekazu, mechanizmów działania i narzędzi do promocji produktów. Dla nowicjuszy będzie to idealny podręcznik otwierający drzwi do reklamowej rzeczywistości, natomiast osoby zajmujące się już reklamą i marketingiem odnajdą w nim intrygujące rozważania na temat wpływu reklamy na człowieka i współczesną rzeczywistość.
Szczegóły
Tytuł
Filozofia reklamy
Podtytuł
Historia Psychologia Techniki
Autor
Napierała Magdalena
Wydawnictwo
Temat
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
208
Format
14.5x20.0cm
Języki
polski
ISBN
9788377200254
Rodzaj
Książka
EAN
9788377200254
Data premiery
2011-11-05
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo PETRUS Paweł Piotrowski
Dodałeś produkt do koszyka

Filozofia reklamy
29,90 zł
Recenzje