24.2
Książki
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Homo videns. Telewizja i post-myślenie
Wydawnictwo:
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Oprawa: Miękka
Opis
Książka jest spojrzeniem na człowieka żyjącego w czasach rewolucji multimedialnej. Autor analizuje wpływ telewizji na życie człowieka, zwłaszcza w sferze polityki i demokracji. Omawia dominację tego, co widzialne, nad tym, co zrozumiałe. Porusza problem formowania się opinii publicznej i rolę sondaży opinii publicznej, wpływu telewizji na wyborców i rządzących, a także na uprawianie polityki. Telewizja jest dla niego nie tylko środkiem komunikacji, lecz także narzędziem, które tworzy nowy typ istoty ludzkiej - homo videns.
Książka kończy się "Aneksem", który autor wprowadził do drugiego wydania włoskiego pod wpływem polemik i dyskusji, jakie toczyły się w świecie nauki zachodniej po opublikowaniu jej pierwszego wydania.
Książka kończy się "Aneksem", który autor wprowadził do drugiego wydania włoskiego pod wpływem polemik i dyskusji, jakie toczyły się w świecie nauki zachodniej po opublikowaniu jej pierwszego wydania.
Szczegóły
Tytuł
Homo videns. Telewizja i post-myślenie
Autor
Sartori Giovanni
Wydawnictwo
Temat
Rok wydania
2007
Oprawa
Miękka
Ilość stron
132
Format
13.5x20.5 cm
ISBN
978-83-235-0398-9
EAN
9788323503989
Data premiery
2008-02-02
Dodałeś produkt do koszyka

Homo videns. Telewizja i post-myślenie
24,20 zł
Recenzje