loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
24.2 Książki Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego

Homo videns. Telewizja i post-myślenie

Sartori Giovanni

24,20 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Książka jest spojrzeniem na człowieka żyjącego w czasach rewolucji multimedialnej. Autor analizuje wpływ telewizji na życie człowieka, zwłaszcza w sferze polityki i demokracji. Omawia dominację tego, co widzialne, nad tym, co zrozumiałe. Porusza problem formowania się opinii publicznej i rolę sondaży opinii publicznej, wpływu telewizji na wyborców i rządzących, a także na uprawianie polityki. Telewizja jest dla niego nie tylko środkiem komunikacji, lecz także narzędziem, które tworzy nowy typ istoty ludzkiej - homo videns.
Książka kończy się "Aneksem", który autor wprowadził do drugiego wydania włoskiego pod wpływem polemik i dyskusji, jakie toczyły się w świecie nauki zachodniej po opublikowaniu jej pierwszego wydania.

Szczegóły

Tytuł
Homo videns. Telewizja i post-myślenie
Autor
Sartori Giovanni
Rok wydania
2007
Oprawa
Miękka
Ilość stron
132
Format
13.5x20.5 cm
ISBN
978-83-235-0398-9
EAN
9788323503989
Data premiery
2008-02-02

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
24,20 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Produkt
Homo videns. Telewizja i post-myślenie
Sartori Giovanni
24,20 zł
Przejdź do koszyka
24,20 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO