Filtrowanie
Książki o telewizji
Liczba produktów: 46
Japoński dramat telewizyjny - Mukoda Kuniko, Yamada Taichi i taiga dorama
45.19
Nauka o literaturze
Dialog
45,19 zł
Rozumienie programów telewizyjnych przez dzieci
30.84
Pedagogika
Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego
30,84 zł
Poetyka telewizyjnych programów porannych - między inforamcją, tabloidem i autopromocją
22.61
Socjologia
Scholar
22,61 zł
Produkcje sensacyjno-kryminalne Telewizji Polskiej 1965-1989
29.63
Książki
Katedra Wydawnictwo Naukowe
29,63 zł
Programy animowane dla dzieci w historii Telewizji Polskiej - Znak, styl, dyskurs
32.29
Książki
Aspra
32,29 zł
Kobiece gatunki telewizyjne - Geneza i kulturowe przeobrażenia
27.9
Książki
Wydawnictwo Naukowe UMK
27,90 zł
Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej - Zastosowanie i oddziaływanie
101.2
Marketing i ekonomia
CeDeWu
101,20 zł
Teoria Teorii wielkiego podrywu. Czego ulubiony serial może nas nauczyć o fizyce, flagach i dziwactwach naukowców
32.35
Literatura faktu
Znak Literanova
32,35 zł
Superniania kontra trzyletni Antoś - Jak telewizja uczy wychowywać dzieci
27.47
Psychologia
Wydawnictwo Krytyki Politycznej
27,47 zł
Powieści realistycznej życie po życiu o fenomenie współczesnych seriali
37.26
Książki
WN KATEDRA
37,26 zł
Telewizja i Internet. Podglądanie i odsłanianie
12.16
Książki
Inicjatywa Ewangelizacyjna Wejdźmy na Szczyt
12,16 zł
Pawie i koczkodany czyli telewizyjna opowieść o tym, czego nie widać oraz kto ma parcie na szkło
60.86
Książki
WITOLD GADOWSKI
60,86 zł
Rzeczywistość od rzeczy. Serial paradokumentalny..
20.29
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
20,29 zł
Kawa czy herbata? Pierwszy telewizyjny program...
38.55
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
38,55 zł
Teoria Wielkiego Podrywu Za kulisami serialu, który pokochały miliony
47.43
Reportaż
SQN - Sine Qua Non
47,43 zł
Nowe supermedium. Współczesne oblicza telewizji i scenariusze przyszłości
36.23
Książki
Elipsa Dom Wydawniczy i Handlowy
36,23 zł
Dyzmo-wizja czyli opowieść o telewizyjnym imperium pewnego prezesa
54.64
Książki
WITOLD GADOWSKI
54,64 zł
Hejtem po oczach TVP jako narzędzie propagandy i manipulacji w okresie rządów Prawa i Sprawiedliwości
38.64
Książki
Adam Marszałek
38,64 zł
Telewizja: polityka i rozrywka - Współczesne dyskursy telewizyjne
51.66
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
51,66 zł
Post soap - Nowa generacja seriali telewizyjnych a polska widownia
26.57
Socjologia
Scholar
26,57 zł
Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?
53.5
Polityka
Adam Marszałek
53,50 zł
Polajkować TV - Telewizja i media społecznościowe
42.27
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
42,27 zł