41.27
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Infomorfoza Zarządzanie informacją w nowych mediach
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Oprawa: Miękka
41,27 zł
Cena rekomendowana: 46,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: jutro (piątek 22.11.2024)
Zapłać za 30 dni
Opis
?Infomorfoza jest niekwestionowanym faktem społecznym. To proces, który prezentuje wewnętrzną dynamikę, jest otwarty, ukazuje znaczenie wielu nowych elementów (np. komercjalizacji internetu, geografii przepływu informacji, kurczącego się pola wolności i zwiększającego się zakresu kontroli w internecie), a także mechanizmów dotychczas badawczo nierozpoznanych, niezdiagnozowanych. Bezdyskusyjnie wymaga on pogłębionego oglądu badawczego, co w recenzowanej pracy zostało zrealizowane w stopniu zaawansowanym i wysoce zadowalającym z naukowego punktu widzenia?.Z recenzji prof. dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas?Książka Marii Nowina Konopki stanowi, w moim przekonaniu, udaną próbę odpowiedzi na pytania o charakter i konsekwencje transformacji nowych mediów, dokonywanej w drodze procesów zarządzania informacją. Pracę uznać należy za istotne i niezwykle cenne źródło informacji dla osób zajmujących się problematyką nowych mediów, komunikowania oraz dla tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę na temat najważniejszych wyzwań i aktualnych problemów związanych z procesami zarządzania informacją?.Z recenzji dr hab. Magdaleny Musiał-Karg, prof. UAM
Szczegóły
Tytuł
Infomorfoza Zarządzanie informacją w nowych mediach
Autor
Wydawnictwo
Temat
Wydanie
1
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
318
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788323343677
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788323343677
Data premiery
2018-03-08
Dodałeś produkt do koszyka
Infomorfoza Zarządzanie informacją w nowych mediach
41,27 zł
Recenzje