39.9
Książki
Helion
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Miękka
Opis
Towar dobrze podany to towar sprzedany!Czym jest merchandising Definicje są bardzo różne i skomplikowane, jednak najprościej można powiedzieć, że jest to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki sposób, by ten go kupił. Trudno jednoznacznie określić, kiedy narodził się merchandising. Można jednak pokusić się o stwierdzenie, iż pojawił się w momencie powstania pierwszych sklepów samoobsługowych. Dlaczego wtedy Bo od tej chwili klient może stanąć przed regałem, zastanowić się, czy woli mąkę A czy B, i wybrać jedną z nich. Dziś, gdy konkurencja między producentami jest ogromna, a klient wybredny i świadomy własnych potrzeb, odpowiedni sposób prezentacji towaru może okazać się czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firmy. Albo o jej porażceTa książka w sposób kompleksowy wprowadzi Cię w świat merchandisingu. Lekturę zaczniesz od definicji pojęcia, jego historii oraz trendów rozwojowych w Polsce i na świecie. Następnie spojrzysz na swój towar oczami klienta - poznasz mechanizmy psychologiczne decydujące o zakupie lub odrzuceniu produktu, wnikniesz w serce, duszę i portfel konsumenta. Uzbrojony w tę wiedzę, nauczysz się w dyskretny sposób namawiać potencjalnego klienta do zakupu - już przy sklepowej półce! Wreszcie zrozumiesz, jak robią to najlepsi. I najgorsi. Wszak najlepiej uczyć się od mistrzów oraz na cudzych błędach. Zatem zacznij działać! Sięgnij po tę książkę. Teraz albo nigdy. Póki jeszcze masz okazję, bo za chwilę już jej nie dostaniesz!
Szczegóły
Tytuł
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich
Wydawnictwo
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
196
Format
14.0x21.0cm
Języki
polski
ISBN
9788324673223
Rodzaj
Książka
EAN
9788324673223
Data premiery
2013-08-30
Dodałeś produkt do koszyka

Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich
39,90 zł
Recenzje