loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
39.9 Książki Helion

Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich

Wydawnictwo: Helion
Oprawa: Miękka
39,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Towar dobrze podany to towar sprzedany!Czym jest merchandising Definicje są bardzo różne i skomplikowane, jednak najprościej można powiedzieć, że jest to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki sposób, by ten go kupił. Trudno jednoznacznie określić, kiedy narodził się merchandising. Można jednak pokusić się o stwierdzenie, iż pojawił się w momencie powstania pierwszych sklepów samoobsługowych. Dlaczego wtedy Bo od tej chwili klient może stanąć przed regałem, zastanowić się, czy woli mąkę A czy B, i wybrać jedną z nich. Dziś, gdy konkurencja między producentami jest ogromna, a klient wybredny i świadomy własnych potrzeb, odpowiedni sposób prezentacji towaru może okazać się czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firmy. Albo o jej porażceTa książka w sposób kompleksowy wprowadzi Cię w świat merchandisingu. Lekturę zaczniesz od definicji pojęcia, jego historii oraz trendów rozwojowych w Polsce i na świecie. Następnie spojrzysz na swój towar oczami klienta - poznasz mechanizmy psychologiczne decydujące o zakupie lub odrzuceniu produktu, wnikniesz w serce, duszę i portfel konsumenta. Uzbrojony w tę wiedzę, nauczysz się w dyskretny sposób namawiać potencjalnego klienta do zakupu - już przy sklepowej półce! Wreszcie zrozumiesz, jak robią to najlepsi. I najgorsi. Wszak najlepiej uczyć się od mistrzów oraz na cudzych błędach. Zatem zacznij działać! Sięgnij po tę książkę. Teraz albo nigdy. Póki jeszcze masz okazję, bo za chwilę już jej nie dostaniesz!

Szczegóły

Tytuł
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich
Wydawnictwo
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
196
Format
14.0x21.0cm
Języki
polski
ISBN
9788324673223
Rodzaj
Książka
EAN
9788324673223
Data premiery
2013-08-30

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
39,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich - Binsztok Aleksander, Zuzański Tymoteusz
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich
Binsztok Aleksander, Zuzański Tymoteusz
39,90 zł
Przejdź do koszyka
39,90 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO