29.98
Pozostałe
Onepress
-33%
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Wydawnictwo:
Onepress
Oprawa: miękka
29,98 zł
Cena regularna: 44,90 zł
(-33%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 28,79 zł
(+4%)
Wysyłka: poniedziałek 29.04.2024
Zapłać za 30 dni
Opis
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz się z niej: Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!) Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych
Szczegóły
Tytuł
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2022
Oprawa
miękka
Ilość stron
168
Format
14.0 x 20.8 cm
ISBN
978-83-283-9182-6
Rodzaj
Książka
EAN
9788328391826
Data premiery
2022-03-08
Dodałeś produkt do koszyka
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
29,98 zł
Recenzje