29.9
Książki
GWP
Język na sprzedaż
czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka
Opis
"To jest książka o języku reklamy. Twórcy reklamy powinni ją przeczytać. Odbiorcy reklamy mogą, dla korzyści i satysfakcji. Pierwsi powinni ją przeczytać przede wszystkim dlatego, że ci drudzy przeczytać ją mogą."
To, co w komunikacie reklamowym jest najciekawsze, a także to, co najskuteczniejsze, zależy w znacznej mierze od indywidualnej inwencji, talentu i natchnienia, a także od przypadku, który często pozwala tworzyć teksty znakomicie skuteczne.
Jerzy Bralczyk - profesof językoznawca, wykłada na Uniwersytecie Warszawskim i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Autor książek o języku publicznym.
To, co w komunikacie reklamowym jest najciekawsze, a także to, co najskuteczniejsze, zależy w znacznej mierze od indywidualnej inwencji, talentu i natchnienia, a także od przypadku, który często pozwala tworzyć teksty znakomicie skuteczne.
Jerzy Bralczyk - profesof językoznawca, wykłada na Uniwersytecie Warszawskim i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Autor książek o języku publicznym.
Szczegóły
Tytuł
Język na sprzedaż
Podtytuł
czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka
Autor
Wydawnictwo
Seria
Temat
Wydanie
2
Rok wydania
2004
Oprawa
Twarda
Ilość stron
151
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788374891882
Rodzaj
Książka
EAN
9788374891882
Data premiery
2008-11-20
Dodałeś produkt do koszyka

Język na sprzedaż
29,90 zł
Recenzje