Opis
Niniejsza książka jest bezpośrednią odpowiedzią na liczne pytania zadawane autorkom w kwestii komunikowania się z mediami. Dostosowana do potrzeb osób mających jeszcze niewielkie doświadczenie w kontaktach ze środkami masowego przekazu ma pomóc im w porozumiewaniu się z pracownikami prasy,radia,telewizji. Publikacja zawiera praktyczne rady, w jaki sposób zaplanować, a następnie podtrzymać przyjazne kontakty z mediami. Znajdują się w niej zarówno informacje o rodzajach mediów, jak i podstawowych formach dziennikarskich (np. informacja, notatka, wywiad, rozmowa, udział w audycjach i programach publicystycznych, relacje z uroczystości, imprez itp.). Autorki poświęciły dużo uwagi zachowaniu przed kamerą i mikrofonem, co z pewnością przyda się tym, którzy z racji wykonywanego zawodu lub pełnionej funkcji społecznej powinni utrzymywać stały kontakt ze środkami przekazu. Książka adresowana jest do studentów dziennikarstwa, słuchaczy kursów i szkoleń z zakresu public relations, menedżerów, szefów firm, urzędników, polityków, działaczy itp.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Wydawnictwo Astrum
ul.Norwida 19/6
50-374 Wrocław (Polska)
tel: 733468895
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Komunikacja wizerunkowa w mediach
Autor
Wydawnictwo
Seria
Wydanie
2
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
138
Format
14.0x20.4cm
Języki
polski
ISBN
9788372777997
ISSN
9788372777997
Język oryginału
polski
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788372777997
Dodałeś produkt do koszyka
Komunikacja wizerunkowa w mediach
42,40 zł
Recenzje