69.51
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Kreatywność w reklamie
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Opis
Jak pisać teksty reklamowe Jak doskonalić swe umiejętności Jak zaplanować innowację, oryginalną i twórczą reklamę, która przyczyniłaby się do sukcesu kampanii reklamowej To tylko wybrane zagadnienia, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w niniejszej książce. Autorka, dzieląc się swoją wiedzą i bogatym doświadczeniem, przedstawia warsztat i narzędzia reklamotwórcy. Wykorzystując zarówno opis (modele, definicje, przykłady), jak i zabawę. Uczy skutecznego posługiwania się słowem, obrazem i muzyką w reklamie. Porusza także tematykę technik kreatywnych w reklamie, sposobów doskonalenia warsztatu copywritera, najnowszych tendencji kreatywnych w reklamie oraz problem zintegrowania reklamy z innymi elementami promocji w spójnym planie marketingowym. Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ją leksykon żargonu i slangu reklamowego. Pozycja przeznaczona jest dla studentów i uczniów szkół policealnych w dziedzinie marketingu i reklamy, studentów filologii oraz pracowników agencji reklamowych.
Szczegóły
Tytuł
Kreatywność w reklamie
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
248
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301143923
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301143923
Data premiery
2012-03-10
Dodałeś produkt do koszyka
Kreatywność w reklamie
69,51 zł
Recenzje