44.14
Książki
Avalon
Kreowanie marek kultury
Historia, współczesność, perspektywy
Wydawnictwo:
Avalon
Oprawa: Twarda
44,14 zł
Cena rekomendowana: 49,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Książka Kreowanie marek kultury składa się z trzech części. Pierwsza to lekcja historii sztuki, przeprowadzona pod kątem przemian historycznych i światopoglądowych od średniowiecza do XX wieku, komunikacji sztuki i idei oraz zarządzania marką przez znanych artystów na przestrzeni wieków. W drugiej części poruszono zagadnienia marketingowe, takie jak grupa odbiorcza, ambasadorzy marki, reklama, a także rola mediów i platform społecznościowych. W trzeciej omówiono kwestie związane z kreowaniem wizerunku, protokołem dyplomatycznym i savoir-vivre?em. Celem książki Kreowanie marek kultury jest przekazanie podstawowej wiedzy dotyczącej mechanizmów zarządzania markami kultury i ich kreowania. Zawiera również informacje na temat istotnych wydarzeń artystycznych, których organizatorzy we współpracy z artystami skutecznie kreowali mody i trendy (wystawy światowe). Publikacja ma nie tylko pogłębić wiedzę czytelnika z zakresu technik komunikacji, ale także przedstawić skuteczne schematy praktycznego działania w tym zakresie.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Wydawnictwo Avalon Sp. z o.o.
Ul. Żmujdzka 6 B
31-426 Kraków (Polska)
tel: 602662442
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Kreowanie marek kultury
Podtytuł
Historia, współczesność, perspektywy
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2022
Oprawa
Twarda
Ilość stron
192
Format
17.5x24.5cm
Języki
polski
ISBN
9788377305836
Język oryginału
polski
Rodzaj
Książka
EAN
9788377305836
Data premiery
2022-06-03
Dodałeś produkt do koszyka
Kreowanie marek kultury
44,14 zł
Recenzje