125.54
Nauki humanistyczne i społeczne
Adam Marszałek
Leksykon terminów medialnych M-Z
Wydawnictwo:
Adam Marszałek
Oprawa: Miękka
125,54 zł
Cena rekomendowana: 130,66 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Zgodnie z tytułem, opracowanie zawiera alfabetycznie ułożony zbiór istotnych dla funkcjonowania mediów terminów, opatrzonych krótkimi zwykle komentarzami wyjaśniającymi. Ich lektura dowodnie pokazuje, jak skomplikowany jest proces komunikowania, z jak wielu technologii korzysta, jakie są powiązania pomiędzy filozofią, etyką, psychologią a przekazem medialnym. Autorzy poszczególnych haseł oferują czytelnikowi obszerny przegląd pojęć, mających znaczenie objaśniające nie tylko dla osób związanych z mediami. Każdy, kto ten „Leksykon terminów medialnych” weźmie do ręki, znajdzie wyjaśnienie zwrotów przydatnych w zrozumieniu otaczającej rzeczywistości. Opracowanie ma bowiem znacznie szerszy walor edukacyjny, nie ograniczający się do tytułowego zakresu. Jest to więc lektura warta polecenia!
Szczegóły
Tytuł
Leksykon terminów medialnych M-Z
Autor
Krystyna Doktorowicz
, Paweł Płaneta
, Ryszard Filas
,
Kazimierz Wolny-Zmorzyński
Wydawnictwo
Temat
Rok wydania
2024
Oprawa
Miękka
Ilość stron
536
Języki
polski
ISBN
9788381808545
Redakcja
(red.)Kazimierz Wolny-Zmorzyński
Redakcja
Krystyna Doktorowicz
Redakcja
Paweł Płaneta
Redakcja
Ryszard Filas
Rodzaj
Książka
EAN
9788381808545
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Adam Marszałek
Dodałeś produkt do koszyka

Leksykon terminów medialnych M-Z
125,54 zł
Recenzje