50.28
Książki
Difin
Marketing medialny
Wydawnictwo:
Difin
Oprawa: Miękka
Opis
Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym. Jako przedmiot akademicki lub temat polemik dziennikarskich do dzisiaj nie doczekał się dogłębnej analizy naukowej, która nadawałaby mu teoretyczne ramy definicyjne i klasyfikujące. Niniejszy podręcznik jest więc odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym. Autorka, wyjaśniając pojęcie MM, sięga po dziesiątki przykładów z rynku medialnego, co sprawia, że książka staje się fascynującą podróżą w świat środków masowego przekazu, analizowanych poprzez pryzmat produktu, dystrybucji, ceny oraz promocji medialnej.
Szczegóły
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka
Ilość stron
256
Format
15.5x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788376412368
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788376412368
Data premiery
2010-04-20
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing medialny
50,28 zł
Recenzje