79.58
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing
Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa.
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Opis
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące. Konkurencyjne i ciągle zmieniające się otoczenie gospodarcze wymusza na przedsiębiorstwach podporządkowanie produkcji wymaganiom rynku. Satysfakcja klienta jest ostatecznym celem przedsiębiorstwa, zapewnia ona zysk, który jest niezbędny do rozwoju działalności. Dostarczenie klientowi produktu, w pełni odpowiadającego jego potrzebom, jest długotrwałym procesem obejmującym rozpoznanie otoczenia i zachowań nabywców, segmentację rynku, wyznaczenie strategii itp. Autor przybliża czytelnikowi ten proces, omawiając takie zagadnienia jak:?badania marketingowe ?segmentację rynku ?strategię produktu, dystrybucji, cen ?wizerunek przedsiębiorstwa i strategię marki ?reklamę i promocję ?plan marketingowy Prof. dr hab. Henryk Mruk jest pracownikiem naukowym w Katedrze Handlu Międzynarodowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Doświadczenie nabyte podczas projektów doradczych realizowanych dla największych polskich firm pozwoliło mu napisać książkę, która jest nie tylko unikalnym podręcznikiem akademickim, ale także znakomitym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy profesjonalnie zajmują się marketingiem i zarządzaniem.
Szczegóły
Tytuł
Marketing
Podtytuł
Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa.
Autor
Wydawnictwo
Temat
Wydanie
1
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka
Ilość stron
328
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788301169671
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301169671
Data premiery
2012-09-06
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing
79,58 zł
Recenzje