94.75
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing polityczny
Studium porównawcze
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
94,75 zł
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Opis
Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na podstawie kampanii prezydenckich w USA i Polsce.Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, ułatwiających kształtowanie postaw wyborców i zdobywanie ich głosów.Tak więc, książka ta będzie przydatna i zainteresuje zarówno studentów kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistów zajmujących się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i polityków oraz osoby zainteresowane mechanizmami rywalizacji wyborczej.
Kraj produkcji: PL
Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Marketing polityczny
Podtytuł
Studium porównawcze
Autor
Wydawnictwo
Temat
Wydanie
1
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka
Ilość stron
358
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788301147372
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301147372
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing polityczny
94,75 zł
Recenzje