94.75
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing polityczny
Studium porównawcze
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
94,75 zł
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Opis
Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na podstawie kampanii prezydenckich w USA i Polsce.Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, ułatwiających kształtowanie postaw wyborców i zdobywanie ich głosów.Tak więc, książka ta będzie przydatna i zainteresuje zarówno studentów kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistów zajmujących się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i polityków oraz osoby zainteresowane mechanizmami rywalizacji wyborczej.
Kraj produkcji: PL
Szczegóły
Tytuł
Marketing polityczny
Podtytuł
Studium porównawcze
Autor
Wydawnictwo
Temat
Wydanie
1
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka
Ilość stron
358
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788301147372
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301147372
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing polityczny
94,75 zł
Recenzje