35.85
Książki
Onepress
Marketing Premium
Wydawnictwo:
Onepress
Oprawa: Twarda
35,85 zł
Cena rekomendowana: 49,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Poznaj świat marek luksusowych i premium! Polskie społeczeństwo się bogaci - to fakt. Przybywa ludzi dobrze sytuowanych, średnia zarobków z roku na rok rośnie. Wzrasta PKB. Wraz z poprawą wskaźników gospodarczych powiększa się grupa konsumentów, którzy mogą i zamierzają korzystać z usług i towarów należących do segmentu premium. To dobra wiadomość dla producentów, eksporterów i usługodawców chcących trafić ze swoją ofertą do zamożnego klienta. Pytanie brzmi: jak to zrobić? Czy użyć tych samych strategii marketingowych, które sprawdzają się w przypadku marek masowych? Co dziś przekonuje coraz bardziej świadomych konsumentów? Jakie działania podejmują marki, które odnoszą sukcesy na rynku dóbr luksusowych? W jakim kierunku zmierza ten rynek oraz jak komunikują się marki w coraz szybciej zmieniających się okolicznościach? Odpowiedzi na powyższe pytania znajdziesz w tej książce, będącej wynikiem wnikliwej obserwacji zmian, jakie zachodzą dziś na rodzimym rynku. Dostęp do informacji, które pomagałyby menadżerom i właścicielom firm z sektora dóbr luksusowych podejmować skuteczne decyzje, wciąż jest ograniczony. Książka Dominiki Trawki wypełnia tę lukę - to publikacja poświęcona wyłącznie zagadnieniu komunikacji marek luksusowych i tych z segmentu premium. Przedstawiciele agencji, domów mediowych i marketerzy znajdą tutaj dawkę wiedzy i inspiracji - zestawienie najcenniejszych przedsięwzięć i najlepszych praktyk. Z kolei entuzjastom marek z wyższej półki ta pozycja pozwoli zapoznać się z ciekawymi inicjatywami, które pomogą im stać się bardziej świadomymi konsumentami. W książce opisano 12 trendów skutecznie wspomagających promocję brandów z wyższej półki, a także podano ponad 50 konkretnych przykładów działań. Publikację uzupełniają wypowiedzi ekspertów oraz przedstawicieli firm z branży produktów i usług premium. O autorze Dominika Trawka ? posiada certyfikat Management of Fashion & Luxury Companies Uniwersytetu Bocconiego w Mediolanie. Jest autorką pierwszego w Polsce bloga poświęconego biznesowi i marketingowi marek luksusowych ? Marketing Premium (marketingpremium.pl), regularnie publikuje też w mediach branżowych, między innymi w magazynach Marketing w Praktyce i Marketer+ oraz na portalach NowyMarketing.pl i Fashion Biznes. Występuje w roli prelegentki na konferencjach, takich jak Polish Luxury Market Summit, Bring Luxury On czy Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u. W ramach międzynarodowego projektu Luxury Consulting Online doradza wysoko ceniącym się markom w zakresie kreowania strategii, budowania wizerunku oraz działań marketingowych.
Producent:
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice (Polska)
tel: (32) 230-98-63
email: [email protected]
Szczegóły
Rok wydania
2019
Oprawa
Twarda
Ilość stron
172
Format
14.5x21.5cm
Języki
polski
ISBN
9788328355163
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788328355163
Data premiery
2019-11-19
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing Premium
35,85 zł
Recenzje