89.67
Marketing i ekonomia
PWE
Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych
Wydawnictwo:
PWE
Oprawa: Miękka
89,67 zł
Cena rekomendowana: 89,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie.
Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków.
Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków.
Szczegóły
Tytuł
Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2023
Oprawa
Miękka
Ilość stron
340
Format
17.6 x 25.0 cm
ISBN
978-83-208-2565-7
Rodzaj
Książka
EAN
9788320825657
Data premiery
2023-07-11
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych
89,67 zł
Recenzje