72.74
Socjologia
Astrum
Media i nowoczesność
Społeczna teoria mediów
72,74 zł
Cena rekomendowana: 80,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Jaką rolę pełnią środki masowego komunikowania w formowaniu współczesnych społeczeństw Jak powinniśmy rozumieć społeczne oddziaływanie komunikowania i dyfuzji informacji, począwszy od wynalezienia druku w XV-wiecznej Europie, a na obecnej ekspansji globalnych sieci telekomunikacyjnych kończącW niniejszej książce John B. Thompson próbuje znaleźć odpowiedź na te i inne pytania. Stworzył on społeczną teorię komunikowania i mediów. Twierdzi, że rozwój mediów komunikowania wpływa na transformację przestrzenną i czasową uwarunkowań życia społecznego, kreuje nowe formy działania i współdziałania, które nie są już połączone z jednością miejsca i czasu. Konsekwencje tej transformacji mają wpływ na wiele aspektów naszego życia, od najbardziej intymnych osobistych doświadczeń do zmiany natury sfery publicznej i zjawiska widoczności publicznej. Thompson rozwija swoje argumenty poprzez analizę kilku powiązanych ze sobą tematów: - wzrost medialnych interakcji - kreacje nowych form widoczności medialnej - pojawienie się globalnych sieci komunikacyjnych - transformację tradycji - własne "ja" a doświadczenie w zmediatyzowanym świecie - zmianę charakteru sfery publicznej"Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów" to doskonałe źródło dla studentów socjologii i politologii, badaczy socjologii kultury i mediów, a także wszystkich zainteresowanych teorią komunikowania.
Szczegóły
Tytuł
Media i nowoczesność
Podtytuł
Społeczna teoria mediów
Autor
Wydawnictwo
Seria
Temat
Rok wydania
2006
Oprawa
Miękka
Ilość stron
264
Format
19.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788372490858
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Mielnik Izabela
Tytuł oryginału
The Media and Modernity
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788372490858
Dodałeś produkt do koszyka
Media i nowoczesność
72,74 zł
Recenzje